مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران خبر داد؛

ساخت ۱۵۳۷مسکن مددجویی در مازندران

«فرج پور» گفت: در سالجاری ساخت ۱۵۳۷مسکن مددجویی در مازندران با همکاری و مشارکت سپاه کربلا در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۲۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 01November 2023

ساخت ۱۵۳۷مسکن مددجویی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مقداد فرج پور» مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رفع مشکل مسکن به عنوان یکی از مهمترین ابعاد توانمندسازی مددجویان همواره در دستور کمیته امداد قرار دارد، اظهار داشت: ساخت و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی با بهره‌گیری از توان فنی و مهندسی و امضای تفاهم‌نامه با دیگر دستگاه‌های مسئول، مورد توجه کار کمیته امداد است.

وی افزود: در شش ماهه نخست سالجاری ۲۰۰ مددجو صاحب مسکن شده‌اند که ۱۹۵ واحد مسکونی احداث و ۵ واحد مسکونی خریداری شده است که برای این مسکن‌ها تا مبلغ ۱۵۰میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کمیته امداد و همچنین در قسمت احداث مسکن علاوه بر کمک‌های امدادی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی بنیاد مسکن مساعدت می‌شود.

فرج پور با اشاره به تعمیر و ساخت فضای جانبی از جمله حمام و سرویس بهداشتی، و ... برای مددجویان گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۷۱ واحد تعمیر و تعداد ۶۴ واحد احداث فضای جانبی برای منازل ولی نعمتان با هزینه ای بالغ بر ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در کنار مساعدت های بلاعوض کمیته امداد در شش ماه نخست امسال ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به خانوادهای تحت حمایت پرداخت شد.

مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران یکی از تکیه گاه‌های اصلی کمیته امداد را خیرین بیان کرد و ادامه داد: طی سال‌های اخیر در راستای توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مسکن به مددجویان، تفاهم‌نامه های مشترکی میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر دستگاه‌های مسئول منعقد شده است.

فرج پور خاطرنشان کرد: در سال جاری ساخت ۱۵۳۷مسکن مددجویی با همکاری و مشارکت سپاه استان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها