مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد؛

ایجاد بیش از ۴۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان مازندرانی

«معافی» گفت: در هفت ماهه نخست امسال بیش از ۴ هزار و ۱۷ فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان در استان مازندران ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۲۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 05November 2023

ایجاد بیش از ۴۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان مازندرانیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «میثم معافی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران رتبه سوم در حوزه اشتغال‌زایی و خودکفایی برای نیازمندان را در بین ۳۱ استان کشور کسب کرد.

معافی افزود: در ارزیابی عملکرد کمی، کیفی و رتبه بندی استان‌ها بر مبنای داده‌های ثبت شده در سامانه‌های «حیات» و «سها» حوزه اشتغال و خودکفایی استان مازندران رتبه سوم را در بین ادارات کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سال ۱۴۰۱ و در ۶ شاخص ارزیابی شده به دست آورده است.

وی گفت: شاخص‌های ارزیابی شده در زمینه‌های آموزش‌های مهارتی، ایجاد فرصت شغلی، جذب اعتبارات، زنجیره‌های ارزش، تعامل با اشخاص و فرهیختگان و پیگیری تفاهم نامه‌ها، فعالیت رسانه‌ای و موارد دیگر بوده است.

معافی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان مازندران امسال بیش از ۱۴ هزار و ۷۹۰ فرصت شغلی را هدفگذاری کرده است، تصریح کرد: در هفت ماهه نخست امسال بیش از ۴ هزار و ۱۷ فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان در این استان ایجاد شده است که برای ایجاد این فرصت‌های شغلی بیشتر از ۳۲۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با قدردانی از یاوران اشتغال، استاندار مازندران، معاون اقتصادی و مدیر کل سرمایه گذاری استانداری، مدیران عامل بانک‌ها، پارک علم و فن آوری، دانشگاه‌ها و همه سازمان‌هایی که در توانمند سازی محرومین یاری رسان کمیته امداد هستند، گفت: امیدواریم امسال نیز بیش از سال گذشته با عنایات خداوند متعال و همیاری و همراهی دستگاه‌های مرتبط گامی موثر و برگ زرینی در خدمت به ولی نعمتانمان رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار