رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نفرت افکار عمومی از رژیم صهیونیستی و حامیانش/ صهیونیست‌ها شکست‌خورده قطعی هستند

حجت‌الاسلام محمودی گفت: اینکه آمریکا و غرب از جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت تمام‌قد می‌کنند نشان می‌دهد عمداً چشمان خود را به روی اتفاقات و نسل‌کشی در غزه بسته‌‎اند.
کد خبر: ۶۲۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۱ - 02November 2023

غرب در برابر جنایات رژیم صهیونیستی خود را به کوری زده است/ صهیونیست‌ها شکست‌خورده قطعی هستندحجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌‎وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، عملیات طوفان‌الاقصی را فرصتی بی‌نظیر برای توصیف و نمایش چهره واقعی آمریکا و غرب عنوان کرد و در این رابطه گفت: اینکه آمریکا و غرب از جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت تمام‌قد می‌کنند و دست به سانسور شدید اتفاقات و عدم انعکاس آنها در رسانه‌ها به نفع رژیم صهیونیستی می‌زنند نشان می‌دهد غرب عمداً چشمان خود را به روی اتفاقات و نسل‌کشی در غزه بسته و فقط حمایت و دفاع از موجودیت رژیم صهیونیستی برایشان مهم است.

وی افزود: غرب و آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی دست به قمار بزرگی زده‌اند؛ قماری‌که از قبل بازنده آن بوده‌اند و هستند و ضمن بدتر کردن شرایط، نفرت امت اسلام را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جنایت‌هایی مشابه جنایت داعش و حتی بدتر از آن در غزه در جریان است، اظهار کرد: امروز همه ما مشاهده می‌کنیم که فلسطینیان ساکن غزه از حقوق اولیه خود محرومند، صهیونیست‌ها مراکز درمانی و بهداشتی غزه را بمباران می‌کنند، به مساجد رحم نمی‌کنند، کودکان و زنان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند، حق دسترسی به آب و غذای بهداشتی را ندارند و دیگر مواردی که واقعاً قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. همه ما مسلمان هستیم یا اصلاً انسان هستیم، چطور می‌توان این صحنه‌ها را دید و سکوت کرد. سکوت جایز نیست و باید علما و نخبگان جهان اسلام به دفاع تمام‌قد از نهضت مردم غزه بپردازند، باید سکوت خود را بشکنند و در مجامع بین‌المللی ابعاد مختلف جنایت‌های این رژیم کودک‌کش را تبیین کنند.

محمودی در پاسخ به این پرسش که آیا رژیم صهیونیستی توانایی گسترش جنگ به سایر نقاط منطقه را دارد یا خیر؟ گفت: رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت قرار دارد؛ این رژیم بعد از جنگ‌های 22 روزه و 33 روزه هیچ پیروزی به دست نیاورده و مدام در مدار شکست قرار داشته و در این شرایط چگونه می‌خواهد دامنه جنگ را گسترش دهد. این رژیم مضمحل شده و آمریکا هم دست به حمایت‌های کورکورانه می‌زند. صهیونیست‌ها باید شکست را بپذیرند و طبق خواست نیروهای مقاومت عمل کنند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به یک رژیم منفور در دنیا تبدیل شده و آنهایی هم که از این رژیم حمایت می‌کنند موجب نفرت افکار عمومی مردم شده‌اند. راهپیمایی‌های عظیمی که در دنیا شکل گرفته گواه این حقیقت است؛ راهپیمایی‌هایی که مصداق آن کمتر وجود داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند کشورهای مسلمان مراودات اقتصادی خود به ویژه صادرات نفت به رژیم صهیونیستی را متوقف کنند و اگر کشورهای اسلامی چنین اقدامی را انجام دهند رژیم صهیونیستی را مجبور به پذیرش شکست و در نهایت فروپاشی ساختارهای اقتصادی این رژیم را سرعت می‌بخشند و به زودی هم ان‌شاءالله فروپاشی این رژیم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها