دادگستری استان البرز:

کسی در پرونده شهید عجمیان دخالت یا توصیه نداشته است

در پی اظهارات گلایه آمیز پدر شهید عجمیان در برنامه زنده تلویزیونی مینی بر دخالت یکی از مسئولان در روند رسیدگی به پرونده قاتلان شهید روح الله عجمیان، دادگستری استان البرز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد هیچ فردی در پرونده شهید عجمیان دخالت یا توصیه نداشته است.
کد خبر: ۶۲۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 02November 2023

کسی در پرونده شهید عجمیان دخالت یا توصیه نداشته استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، دادگستری استان البرز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد هیچ فردی در پرونده شهید عجمیان له یا علیه متهمان دخالت و یا توصیه به صورت شفاهی و یا کتبی نداشته است.

در این اطلاعیه آمده است:

بر اساس احکام قضایی محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی به عنوان دو عامل اصلی جنایت و شهادت مظلومانه شهید سید روح الله عجمیان ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.

همچنین «حمید قره حسنلو» در حال تحمل ۱۵ سال نفی بلد در زندان یزد است و‌نفی بلد ۱۰ سال در زندان کرمان برای «حسین محمدی»، «رضا آریا»، «مهدی محمدی»، و پنج سال نفی بلد در زندان مشهد برای «محمد امین اخلاقی ساوجبلاغی»، «امین مهدی شکراللهی» و «فرزانه قره حسنلو» و سه سال نفی بلد در زندان قم برای «علی معظمی گودرزی» در حال اجراست.

«آرین فرزان نیا» نیز با توجه به نیاز به بررسی مجدد و تکمیل تحقیقات، مانند سایر محکومان از ابتدای دستگیری تاکنون در زندان به سر می‌برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار