استاندار خراسان جنوبی:

هدف قراردادن پایگاه‌های آمریکا نشان‌دهنده افول استکبار است

«قناعت» هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا را نشان‌دهنده افول استکبار دانست و گفت: اگرچه اسرائیل و حماس به لحاظ نظامی قابل مقایسه نیستند اما طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیروزی نهایی و آینده متعلق به فلسطینی‌ها است.
کد خبر: ۶۲۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 02November 2023

هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا نشان‌دهنده افول استکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در همایش تجلیل از موکب‌داران و رانندگان اربعین حسینی، اظهار داشت: موکب‌های اربعین حسینی ظرفیت بزرگی برای مردمی‌سازی و خدمت‌رسانی هستند که باید زمینه تداوم فعالیت آن‌ها تسهیل شود و موکب‌داران اربعین پیام نرم انقلاب اسلامی را منتقل می‌کنند.

وی گفت: اربعین از ابعاد مختلف قابل تأمل است و اینکه هر سال جدی‌تر و با جمعیت بیشتری پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود آن هم به طور خودش و مردمی، نشان از عشق و ارادت به امام حسین (ع) دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش‌آفرینی رانندگان در ایام اربعین حسینی، عنوان کرد: رانندگان نقشی مهم در مراسم اربعین دارند که قابل تقدیر است و علی‌رغم همه مشکلات در حوزه‌های مختلف اما مشارکت مردم استان در موضوعات مربوط به عتبات عالیات و امور خیر بسیار بالا است.

قناعت با تأکید بر اینکه هرچه راهپیمایی باشکوه‌تر باشد عکس‌العمل نظام سلطه هم بیشتر می‌شود لذا نقاط ضعف را پررنگ‌تر کرده و عظمت کار را کمتر جلوه می‌دهد، تصریح کرد: هر سال شبکه‌های معاند به نوعی شیطنت می‌کنند تا برنامه‌های اربعین حسینی به عنوان بزرگترین مانور شیعیان و جهان اسلام را تحت تأثیر قرار دهند.

وی با بیان اینکه تحولات منطقه بیشتر علیه نظام سلطه و به نفع جهان اسلام است که یکی از آن در راهپیمایی اربعین نمود دارد، اضافه کرد: ملت‌های جهان با با نژاد و زبان و ادیان مختلف خودجوش و مردمی جمع می‌شوند لذا می‌توان تحلیل کرد اینها از نشانه‌های رخدادهای بزرگ بوده و مقدمات یک اتفاق بزرگ در جهان است.

استاندار خراسان جنوبی هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا را نشان‌دهنده افول استکبار دانست و عنوان کرد: فعالیت گروه‌های مقاومت در جای جای جهان نشان از صدور پیام نرم انقلاب اسلامی دارد.

قناعت در پایان با اعلام اینکه در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوبی درخصوص پیروزی جبهه مقاومت خواهیم بود، خاطرنشان کرد: اگرچه اسرائیل و حماس به لحاظ نظامی قابل مقایسه نیستند اما طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، پیروزی نهایی و آینده متعلق به فلسطینی‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار