رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع تشکل‌های شاهد و ایثارگر کردستان:

معرفی ایثار و ایثارگر به عنوان ارزش و مقام معنوی در کشوری امری مهم است

«قاضی زاده هاشمی» گفت: تعریف و معرفی ایثار و ایثارگر به عنوان ارزش و مقام معنوی در کشوری امری مهم است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۶۲۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 02November 2023

معرفی ایثار و ایثارگر به عنوان ارزش و مقام معنوی در کشوری امری مهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کردستان، امروز دکتر «قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکل‌های شاهد و ایثار استان دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و مردمان این دیار با مظلومیت تمام مشغول دفاع از اسلام، آرمان‌های انقلاب اسلامی و سرزمین عزیزمان ایران بودند، هستند و خواهند بود.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مردم کردستان علاوه بر جنگ با دشمن در جبهه‌ها، در خانه‌های خود نیز با ضد انقلاب مبارزه می‌کردند و این امر نشانه عظمت فکری مردمان این دیار، خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه مردم کردستان همواره از اهداف انقلاب اسلامی و امام (ره) دفاع کردند، گفت: امیدوارم خداوند ما را جزو قدردان‌های رشادت‌ها و سپاسگزار منش و بزرگی شهدا قرار دهد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: سرکشی مرتب به استان‌ها و دیدار با نخبگان شاهد و ایثارگر آن استان‌ها از برنامه‌های ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی بر نحوه چگونگی معرفی ایثارگران به جامعه تاکید کرد و گفت: تعریف و معرفی ایثار و ایثارگر به عنوان ارزش و مقام معنوی در کشوری امری مهم است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: اگر ما پرچم‌داران ارزش‌های پدران خود و مجاهدت‌های آن‌ها هستیم باید برای جلوگیری از تناقض طبق همان مدل ارزشی خود را به جامعه معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: میدان‌دار بودن جامعه ایثارگری در صحنه‌ها بسیار مهم است و این مهم باید در عرصه‌های مختلف نمایان شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: میدان‌دار‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای اجرای قوانین نه تنها به بنیاد شهید بلکه به دیگر دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

وی بر حفظ چهره و وجه ایثارگری جامعه هدف تاکید کرد و گفت: توسعه دانش، چاپ مقالات، معرفی چهره‌های نخبه شاهد و ایثارگر به افکار عمومی باید مورد توجه ما قرار گیرد بطوری که چهره‌های شاخص مایه افتخار ایثارگران باشند.

اشتغال، مسکن، بحث بیمه و بانک دی از دیگر موضوعات و مطالبات مطرح شده در این جلسه بود که توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای حاضر در این جلسه به بیان مشکلات جامعه ایثارگری پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها