فرمانده سپاه کربلا:

۱۳ آبان نقش برجسته جوانان را به جهانیان ثابت خواهد کرد

سردار «مسلمی» گفت: ۱۳ آبان نقش برجسته جوانان را به جهانیان ثابت خواهد کرد که جوانان همیشه پای این انقلاب خواهند بود.
کد خبر: ۶۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ - 02November 2023

۱۳ آبان نقش برجسته جوانان را به جهانیان ثابت خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه مجمع عالی اندیشه ورز بسیج دانش آموزی و انتخابات مجامع علوی و فاطمی استان مازندران که با حضور خواهر شهید «محمدحسین فهمیده» در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجمع، دانش آموزان را برای نقش آفرینی در آینده نظام و نظام حکمرانی اسلامی آماده می‌کند.

وی افزود: امروز برای همه جوامع و بویژه برای مجامع اروپایی کاملا ثابت شده است که جوانان نقش تعیین کننده‌ای در آینده هر فکر و اندیشه و مکتبی دارند.

سردار مسلمی با بیان اینکه مصادیق فراوانی از نقش بارز جوانان در مکتب اسلام در دهه‌های مختلف داریم که جایگاه و نقش بسیار برجسته‌ای داشتند، گفت: در دهه اول انقلاب امثال شهید فهمیده ثابت کردند که می‌توانند تأثیرگذاری بسیار زیادی را داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه در هر ادواری از انقلاب این افراد را به صورت برجسته دیدیم، بیان کرد: در دهه جدید شهید حججی را به عنوان نسل جوان دیدیم که نقشش را در جامعه و برانگیختگی و فضایی که بوجود آورد کاملا شاهد بودیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز جوانان با حضور خود در میادین، مراسمات و برنامه‌ها می‌توانند پیام بسیار بزرگی را به دشمنان بدهند که این نظام جایگاه مردمی دارد، اذعان داشت: ۱۳ آبان امسال می‌تواند نقش بسیار برجسته‌ای داشته باشد برای اینکه به جهانیان ثابت کند این جوانان همیشه پای این انقلاب هستند و خواهند بود و آینده از آن جوانان است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم به برکت جوانان بتوانیم کشوری را درست کنیم که پرچمش به دست امام زمان (عج) قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار