استاندار همدان:

ایستادگی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و وجود خیّرین جامعه است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: صلابت و ایستادگی ایران اسلامی علی‌رغم تمامی تنگناها، به برکت خون شهدای گرانقدر و به دلیل ارتباط افراد نیک‌اندیش و خیّرین با مردم شریف است.
کد خبر: ۶۲۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ - 02November 2023

ایستادگی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و وجود خیّرین جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در نشست صمیمی با اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین استان، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های روزهای اخیر رژیم جعلی صهیونیستی در غزه که به شهادت بیش‌از ۳ هزار کودک به دست این رژیم و استکبار جهانی منجر شده است،  اظهار داشت: صلابت و ایستادگی ایران اسلامی علی‌رغم تمامی تنگناها، به برکت خون شهدای گرانقدر و به دلیل ارتباط افراد نیک‌اندیش و خیّرین با مردم شریف است.

وی با بیان اینکه فرهنگ امور خیر در ذات هر مسلمان ایرانی است، افزود: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی همواره از خیّرین و مجموعه‌های مردمی فعال در امور خیر حمایت ویژه دارد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مجموعه‌های خیّرین به عنوان یک نهاد مبارک و ارزشمند مردم شریف کم‌برخوردار را تحت پوشش قرار می‌دهند که این اقدام پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه قرار گرفته و مجموعه‌های مختلفی در حوزه‌های مدرسه‌سازی، مسکن‌سازی و دیگر موارد تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: ارزش‌های دینی و اسلامی در کنار فرهنگ غنی ایرانی یک شاکله‌ی ارزشمند در کشور ما شکل داده که مورد غضب دشمنان قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد متذکر شد: یکی از مسائلی که می‌تواند انسجام و وحدت مردم شریف ایران اسلامی را حفظ کند، کمک همدلانه خیّرین به افراد کمتربرخودار جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار