استاندار کرمانشاه:

برای ساختن ایران قوی‌تر باید معلم‌های قوی داشته باشیم

«صحرایی» گفت: معلم‌ها باید بمب انرژی بوده و امید و انگیزه به دانش آموزان بدهند و برای ساختن ایران قوی‌تر باید معلم‌های قوی داشته باشیم.
کد خبر: ۶۲۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ - 02November 2023

برای ساختن ایران قوی‌تر باید معلم های قوی داشته باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در گردهمایی نسل تحول آفرین که با حضور نومعلمان عرصه تعلیم و تربیت استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی در دنیا، اظهار داشت: امروز ایران واقعا قوی است و این خواب و خیال نیست.

وی ادامه داد: در بیان اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا همین بس که به جایی رسیده ایم که ما را تحریم می کنند تا به دنیا سلاح نفروشیم و این در حالیست که در دوران دفاع مقدس توان ساخت سیم خاردار هم برای دفاع از خود نداشتیم و دنیا هم به ما سیم خاردار نمی فروخت. 

استاندار کرمانشاه اشاره ای هم به شکسته شدن همینه رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی داشت و گفت: در عملیات طوفان الاقصی دژی که رژیم جعلی صهیونیستی برای خود درست کرده بود، نه با موشک های نقطه زن، بلکه با سلاح‌های  خیلی ساده فرو ریخت.

وی با اشاره به رخدادهای امروز غزه، گفت: اگر امروز در فلسطین مظلومان دیگری که غیرمسلمان هم بودند، فریاد کمک خواهی سر داده بودند، بازهم ما مسئولیت داشتیم به داد آنها برسیم، چه برسد که امروز برادران انسانی و اسلامی ما فریاد کمک خواهی سر داده اند.

استاندار کرمانشاه در ادامه از سوگند معلمی به عنوان یک تعهد شرعی و عقلی برای معلم ها یاد کرد و افزود: این تعهد باید در تمام دوران خدمت چراغ راه معلمین باشد.

وی با بیان اینکه معلم ها باید بمب انرژی بوده و امید و انگیزه به دانش آموزان بدهند، گفت: برای ساختن ایران قوی‌تر باید معلم های قوی داشته باشیم.

صحرایی با بیان اینکه معلم های جدید الورود باید اهداف بزرگ را دنبال کنند، گفت: از معلمی که صرفا به دنبال گذراندن روزگار و گرفتن حقوق باشد، کارهای بزرگ برنمی‌آید.

وی با بیان اینکه کشور به معلم های قوی احتیاج دارد، گفت: برای پرورش امثال شهید سلیمانی، شهید محمدسعید جعفری و آیت الله نجومی باید معلم های قوی داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه دانایی، توانایی و خواستن را ویژگی های یک معلم خوب برشمرد و گفت: دانش آموزان امروز که در معرض بمباران فضای مجازی قرار دارند، برای پرورش یافتن نیاز به معلم‌های توانمند دارند.

وی سپس فاکتورهای لازم برای داشتن مدرسه قوی را داشتن معلم، محتوا و برنامه قوی عنوان کرد و افزود: معلم ها باید به دانش آموزان نکاتی را یاد بدهند که کاربردی بوده و آنها را مهیای زندگی کردن می کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها