سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: حماس دشمنی قدرتمند است و زرادخانه موشکی عظیمی دارد

سخنگوی ارتش صهیونیستی در اعتراف به قدرت نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: حماس زرادخانه موشکی عظیمی دارد و به انواع مختلفی از تسلیحات و موشک‌های ضد تانک مجهز است.
کد خبر: ۶۲۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 03November 2023

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: حماس دشمنی قدرتمند است و زرادخانه موشکی عظیمی داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «آنا اوکولووا» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، در اعتراف به قدرت نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: حماس زرادخانه موشکی عظیمی دارد و به انواع مختلفی از تسلیحات و موشک‌های ضد تانک مجهز است.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر در گفت‌وگو با شبکه «اسپوتنیک» با اشاره به اینکه آژیر‌های خطر در سرزمین‌های اشغالی هر روز فعال می‌شوند، گفت: ما می‌دانیم که قابلیت‌های موشکی حماس هنوز وجود دارد.

وی حماس را «دشمن قوی» توصیف کرده و علی‌رغم شکست‌های میدانی، مدعی شد که یگان‌های زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به تدریج در حال نفوذ به اعماق نوار غزه هستند.

اوکولووا خاطرنشان کرد که حماس یک سازمان نظامی آموزش دیده است که دارای زرادخانه موشکی بزرگ و انواع مختلف سلاح‌ها و موشک‌های ضد تانک است. آن‌ها جنگجویان آموزش‌دیده‌ای هستند و سال‌هاست که تمرین می‌کنند.

سخنگوی رژیم اشغالگر قدس اذعان کرد: علاوه بر پرتاب راکت به سمت مناطق جنوبی، مناطق مرکزی اسرائیل حداقل یک یا دو بار در روز مورد شلیک موشک قرار می‌گیرند.

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش «حماس» امروز اعلام کرد که نیروهایش یک گروه از نظامیان صهیونیست را در منطقه بیت لاهیا، واقع در شمال نوار غزه غافلگیر کرده و ۴ نظامی را از فاصله صفر به هلاکت رساندند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، مجاهدان گردان‌های القسام امروز یک تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را با چهار راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کرده و ۳ خودروی اشغالگران را در شمال غرب محور غزه با موشک آل یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

«دانیل هاگاری»، دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که تا این لحظه ۳۳۸ نظامی در جنگ در غزه کشته شده‌اند و شمار اسرای اسرائیلیِ در بند «حماس» نیز به ۲۴۱ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار