امام جمعه زیرکوه:

جنایات رژیم صهیونسیتی برگرفته از سیاست‌های آمریکا و انگلیس است

حجت‌الاسلام «صباغیان» گفت: جنایات وحشی رژیم صهیونسیتی برگرفته از سیاست‌های ابرشیطان روزگار آمریکا و پیر فرتوت انگلیس خبیث و پادوهای اروپایی و منطقه‌ای است.
کد خبر: ۶۲۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 03November 2023

جنایات رژیم صهیونسیتی برگرفته از سیاست‌های آمریکا و انگلیس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن صباغیان» امام جمعه زیرکوه امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان زیرکوه، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند؛ «هر کس از شما که اهل تقوی باشد و اهل صلاح باشد از ما اهل بیت محسوب می‌شود».

حجت‌الاسلام صباغیان یکی از آثار گناه را عدم آرامش و افسردگی دانست و بیان داشت: قاعده کلی آرامش بندگی، یاد و ذکر خدا است و تقوا، نورانیت خاصی است که انسان به وسیله آن می‌تواند حق را از باطل تشخیص دهد.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه نخستین اثر تقوا در وجود انسان، نور الهی است، تصریح کرد: کسانی که تقوای الهی پیشه می‌کنند، گوش و چشم دلشان باز می‌شود و قدرت تشخیص حق از باطل در وجودشان تقویت می‌شود لذا اگر می‌خواهید راه راست را ببینید و در همه امور موفق باشید، باید تقوای الهی پیشه کنید.

حجت‌الاسلام صباغیان در ادامه به بیان مهم‌ترین مناسبت‌های هفته پرداخت و تصریح کرد: سیزدهم آبان‌ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز از مناسبت‌های مهم هفته آینده است و از آنجایی که آمریکا نماد و نمود استکبار جهانی است باید هر چه فریاد داریم باید بر سر آمریکا بکوبیم.          

وی همچنین به جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی در غزه اشاره و تبیین کرد: قریب به یک ماه از «طوفان‌الاقصی» می‌گذرد و‌ فجایع صهیونیست‌ها بعد از آن حماسه بزرگ به خاطر شکست جبران‌ناپذیری که خورده‌اند روز به روز شدت گرفته و این نشان از سردرگمی و استیصال آن‌ها است.

امام جمعه زیرکوه پیروزی جریان حق بر باطل را حتمی دانست و افزود: مجاهدان پاک باخته فلسطینی اعم از حماس و جهاد اسلامی و بقیه نیروهای مقاومت در غزه با روحیه آهنین و متکی بر خدا و دل‌هایی سرشار از ایمان با مدیریت و هوش بالا موجودیت رژیم جعلی را به خطر انداخته و تا پای جان از عزت خود دفاع کرده تا وقتی که این رژیم غاصب از صفحه روزگار محو شود.

حجت‌الاسلام صباغیان یکی از گنجینه‌های بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد را سخت‌بودن و غیر قابل نفوذ بودن در مقابل بدخواهان و نظام استکباری دانست و تأکید کرد: مرکز فساد و مرکز شیطنت آمریکا است که نسل‌کشی بیش از صد میلیون سرخ‌پوست و دخالت در کشتار هفتاد میلیون نفر در دو جنگ جهانی و کشتن سه میلیون نفر در جنگ ویتنام و قربانی کردن دویست و بیست هزار نفر در بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناکازاکی و ده‌ها جنگ و کودتای ویرانگر آمریکا را بر روی گوشت و خون آنسان‌های بی‌گناه بنا کرده است.

وی جنایات وحشی رژیم صهیونسیتی را برگرفته از سیاست‌های ابرشیطان روزگار آمریکا و پیر فرتوت انگلیس خبیث و پادوهای اروپایی و منطقه‌ای دانست و گفت: در شرایطی که قلب های مسلمانان و بسیاری از آزادی‌خواهان جهان محزون شده و غم و اندوه بسیار بزرگی بشریت را فرا گرفته اما سردمداران استکبار و حامیان رژیم جنایت‌کار اسرائیل نه تنها این جنایات را محکوم نکرده بلکه از رژیم جعلی، غاصب و کودک‌کش اسرائیل حمایت می‌کنند.

امام جمعه زیرکوه در پایان ضمن گرامیداشت هفته فرهنگ عمومی و روز ملی کیفیت و تشکر از دیپلماسی فعال وزیر امور خارجه «امیرعبدالهیان» از عموم مردم به ویژه جوانان برای حضور باشکوه در راهپیمایی سیزدهم آبان روز دانش‌آموز و استکبار ستیزی دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار