امام جمعه موقت ساری:

ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و ستم آمریکا نخواهد رفت

حجت‌الاسلام «حسینی کارنامی» با اظهار اینکه ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و ستم آمریکا نرفته است و نخواهد رفت، گفت: اگر می‌خواهیم کشور مستقلی باشیم هیچگاه نباید دروازه کشور را به روی ابر قدرت‌ها باز کنیم و سر سازش با آنان داشته باشیم.
کد خبر: ۶۲۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ - 03November 2023

ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و ستم آمریکا نرفته است و نخواهد رفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمن «سید حسین حسینی کارنامی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامی داشت روز دانش آموز و یاد خاطره ۳۶ هزار دانش آموز دوران دفاع مقدس به ارواح مطهر این شهدا درود فرستاد و اظهار داشت: حدود سه هزار معلم به شهادت رسیدند که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه نیازمند آن هستیم که فرهنگ دفاع مقدس باقی بماند، ادامه داد: یک سری افراد دنبال ترویج بی‌حجابی و فرهنگ منحط غرب بین دانش‌آموزان و جامعه هستند و باید تزکیه را بر تعلیم مقدم بدانیم.

 امام جمعه موقت ساری خواهان توجه به معیشت معلمان و زیرساخت‌های مدارس شد و با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از شگردهای تبلیغی و خباثت‌های آمریکا این است که علت دشمنی را به تسخیر لانه جاسوسی محدود کند، اما جنایت این دولت در حق ملت ایران ریشه تاریخی دارد و درگیری بین اسلام و کفر از روز اول تاکنون بوده است و ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمریکا دنبال استیلای فرهنگ خود بر ملت‌ها و کشور‌ها است، عنوان کرد: آنان نفت و ذخایر ما را بردند و اختلاف و درگیری ما با نظام کفر همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام حسینی کارنامی مقابله و مبارزه حضرت امام راحل به عنوان احیاگر اسلام در عصر حاضر با قانون کاپیتولاسیون را گرامی داشت و اذعان داشت: حضرت امام راحل به خاطر دفاع از وطن تبعید کردند و با تمام وجود به ملیت و مرز وطن اعتقاد داشت.

امام جمعه موقت ساری با اظهار اینکه ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و ستم آمریکا نرفته است و نخواهد رفت، ادامه داد: اگر می‌خواهیم کشور مستقلی باشیم هیچگاه نباید دروازه کشور را به روی ابر قدرت‌ها باز کنیم و سر سازش با آنان داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی کارنامی موضع‌گیری درست و به موقع نماینده ولی فقیه در استان برابر اقدام هنجار شکننده یک پزشک متخلف در آمل اشاره و تصریح کرد: جامعه پزشکی ما سالم و انقلابی است، اما باید با خاطیان و افراد متخلف برخورد شود سازمان نظام پزشکی به دلیل مسائل معرفتی نیازمند بازنگری است.

وی با بیان این که سرانه پزشک و بیمار در کشور بیش از سه هزار نفر و بالاتر از میانگین کشوری است، افزود: در این بخش با عقب ماندگی روبرو هستیم و باید از نخبگان و دانشجویان برای کاهش این فاصله استفاده کرد و به دلیل تعارض منافع برخی‌ها اجازه ندادند که نخبگان وارد این حوزه و فضا شوند.

امام جمعه موقت ساری جنایات رژیم غاصب وکودک کش اسرائیل را محکوم کرد و ادامه داد: باید همه گروه‌های جهادی به میدان بیایند، زیرا دل ما مسلمانان از جنایت‌های این رژیم به درد آمده است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی تاکید کرد: وظیفه و رسالت کشور‌های اسلامی و مسلمانان هدایت و حمایت است و باید در صورت نیاز وارد این کارزار و مبارزه شد، زیرا رژیم غاصب ۱۰ هزار مسلمان را کشت و باید جهان اسلام بیدار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار