آئین رونمایی از دستاورد‌های طرح شهید عجمیان در قم

آئین رونمایی از دستاورد‌های گروه‌های جهادی در طرح شهید عجمیان در مدرسه امام سجاد (ع) ناحیه ۲ آموزش و پرورش قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴ - 04November 2023

آیین رونمایی از دستاورد‌های طرح شهید عجمیان در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین رونمایی از دستاورد‌های گروه‌های جهادی در طرح شهید «سید روح الله عجمیان» امروز به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در مدرسه امام سجاد (ع) ناحیه ۲ آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی اظهار داشت: همدلی و همراهی افراد موجب انجام سخت‌ترین کار‌ها می‌شود و انسان وقتی این ایثارگری‌های گروه‌های جهادی را می‌بیند، احساس شعف و شادمانی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ترویج روحیه ایثار و شهادت نتیجه قیام و انقلاب امام خمینی (ره) بود گفت: قم حرم اهل بیت (ع) و عش آل محمد (ص) است و لذا باید پیام گروه‌های جهادی و ایثار شهدا را از این نقطه به همه جا منتقل کنیم.

احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم نیز با اشاره به اینکه مبنای برنامه هفتم توسعه کشور، مردمی سازی است، عنوان کرد: حضور و فعالیت گروه‌های جهادی مصداق بارز جریان مردمی در بانشاط سازی و تعمیر مدارس است.

وی افزود: حضور و همراهی مردم همواره بابرکت بوده و اجرای طرح‌های جهادی مثل طرح شهید عجمیان موجب شده تا امکانات و تجهیزات راکد مانده به چرخه عملیاتی شدن باز گردد.

اجتهادی با اشاره به اینکه هر سال میزبان حدود ۱۰ هزار دانش آموز جدید در قم هستیم، گفت: در زمینه ساخت فضای آموزشی، بین سه تا چهار برابر آخرین سال دولت قبل، اقدام صورت گرفته، اما بدلیل افزایش دانش آموز، نسبت به میانگین کشوری، ۱۵۰۰ کلاس کمبود داریم.

وی افزود: تا دهه فجر امسال بیش از ۲۵۰ کلاس درس جدید به مجموعه کلاس‌های درس مدارس استان افزوده خواهد شد.

در پایان، محمدصالح فلاح زاده مسئول گروه جهادی صاحب الزمان (عج) به نمایندگی از ۲۰۰ گروه‌ جهادی در استان، مطالبی را پیرامون اقدامات صورت گرفته، بیان کرد.

در مراسم فوق، یاد و خاطره شهید عجمیان در سالگرد شهادتش گرامی داشته شد و معلمان جهادی و گروه‌های جهادی منتخب با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها