امام جمعه بخش لاهرود خواستار شد؛

ضرورت حضور حماسی تمامی افراد در راهپیمایی ۱۳ آبان

حجت الاسلام «صفری» گفت: حضور حماسی و حداکثری آحاد مختلف مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی لازم و ضروری است و کم کاری در این روز قابل قبول نیست.
کد خبر: ۶۲۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ - 04November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین «حسن صفری» امام جمعه بخش لاهرود از توابع مشگین شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: حضور حماسی و حداکثری آحاد مختلف مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا لازم و ضروری است و تک تک حضورها مهم است و هیچ کس نباید در این راستا کم کاری کند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال باید متفاوت‌تر از هر سال و باشکوه‌تر برگزار شود تا تأثیرگذار باشد، گفت: همه آحاد مردم، اقشار و گروه‌ها، ادارات و ارگان‌ها، اصناف و بازاریان وظیفه دارند در کنار دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند و همه باید فریاد در راستای مسئله فلسطین و غزه فریاد بکشیم و همه نفرت و کینه خود را بر سر اسرائیل خالی کنیم و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کنیم.

امام جمعه لاهرود با اشاره به اینکه موضع و حضور ملت ایران در دنیا تأثیرگذار است، بیان کرد: مردم ولایی شهرستان لاهرود بار دیگر با حضور در این رویداد به دنیا ثابت می‌کنند پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند.

حجت الاسلام صفری به حملات و درگیری‌های غزه و حماس و رژیم غاصب اشاره کرد و گفت: شیطان در قالب رژیم غاصب مقاصدش را به جلو می‌برد و به قتل زن‌ها و کودکان دست می‌زند که دل هر انسان آزاده‌ ای با دیدن این صحنه‌ها به درد می‌آید ولی نتیجه این خون‌های ریخته شده مظلومان چه خواهد شد.

وی ادامه داد: روایت است قتل و غارت مردم مظلوم به قدری زیاد می‌شود که تمام عالم را فرا می‌گیرد، برای قوم موسی نیز چنین شد و مردم همگی دعا کردند و ۱۷۰ سال ظهور موسی را جلو انداختند و ما نیز باید دعا کنیم و ظهور آقا را بخواهیم تا حال دلمان خوب شود.

تساهل در مورد از بین بردن اسرائیل خیانت به کل بشریت است

امام جمعه لاهرود با بیان اینکه حکومت قوی تشکیل دهیم و ایمان قوی و برای حکومت جهانی آماده باشیم، افزود: بزرگترین مانع و سد ظهور غده چرکین سرطانی است که باید از بین برود و تساهل در این مسئله خیانت به کل بشریت است.

حجت الاسلام صفری خاطرنشان کرد: مقدمات از بین رفتن اسرائیل و تشریف فرمایی امام عصر (عج) با تشکیل گروه‌های مقاومت مانند «فاطمیون افغانستان»، «حیدریون پاکستان»، «زینبیون و حسینیون سوریه»، «سپاه قدس» فراهم شده است و این ماییم که پیروز خواهیم بود و اسرائیل و آمریکا نابود می‌شوند.

وی افزود: موج گسترش و نفوذ اسلام در اروپا و آمریکا و آنچه در خیابان‌های دنیا اتفاق می‌افتد از آنچه در غزه رخ می‌دهد مهم‌تر و عجیب‌تر است.‌

حجت الاسلام صفری با اشاره به حضور شهید ۱۲ ساله شهید شاخص «سید صمد رئیس زاده» در لاهرود گفت: روستای «نقدی علیا» الگوی حجاب اسلامی ایرانی است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از راهداری در راستای آسفالت راه قوتورسویی، شابیل و سبلان، تقدیر از برترین‌های کنکور و تقدیر از فعالیت اخیر نیروی انتظامی در راستای برخورد قاطع با ارازل و اوباش و مخلان نظم و امنیت و آرامش، به قول مساعد استاندار در راستای تداوم پیگیری و رفع مشکلات لاهرود اشاره و خاطرنشان کرد: آینده از آن ماست و بسیار خوب خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار