بیانیه اداره کل حفظ آثار مقدس کردستان به مناسبت ۱۳ آبان؛

سیزدهم آبان یادآور رخدادهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ - 04November 2023

حفظ آثار مقدس کردستان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان یادآور رخدادهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان در اعتراض به دخالت‌های آمریکا  به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان پیرو خط امام که از جانب امام امت، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت؛ هرکدام دلیلی مبرهنی است که این روز به عنوان «یوم الله» خوانده شود و بعداز گذشت سالیانی باز هم مردم باعزت و صلابت ایران بخواهند با زنده نگه‌داشتن  این روز بر آرمان‌های همیشگی انقلاب پافشاری کنند.

امروز ملت‌های ستمدیده و زیر سلطه بیدار شده‌اند و با تأسی از انقلاب پیروزمندانه اسلامی ایران به خیزش عظیم براندازی نظام سلطه و به دست گرفتن سرنوشت خود همت گماشته‌اند و حکومت‌های حاکمان دست نشانده غربی را یکی پس از دیگری از اریکه قدرت به زیر می‌کشند.

بی‌تردید رمز بقا و موفقیت نظام و انقلاب در مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم سلطه، پایبندی به آرمان‌های اصیل اسلام و تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ضمن بزرگداشت سیزدهم آبان و تبریک روز ملی مبارزه استکبار جهانی و روز دانش‌آموز به اقشار مختلف مردم خصوصا دانش‌آموزان و دانشجویان، بار دیگر تاکید می‌کند که روند افول قدرت آمریکای جنایتکار که از ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با تسخیرلانه جاسوسی آمریکا بدست جوانان باکفایت انقلابی آغاز شده به مرحله پایانی خود نزدیک شده و به حول قوه الهی این مبارزه با امواج توفنده بیداری اسلامی و با فطرت پاک جوانان حق جو در سراسر دنیا تا نابودی استکبارگران و شیاطین ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها