در پیامی به‌مناسبت روز دانش‌آموز؛

استاندار خراسان رضوی: یوم‌الله ۱۳ آبان نقطه عطفی در پیروزی مقاومت اسلامی است

«نظری» در پیامی تأکید کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان نقطه عطفی در پیروزی مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران و جهان است.
کد خبر: ۶۲۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 04November 2023

استاندار خراسان رضوی: یوم‌الله ۱۳ آبان نقطه عطفی در پیروزی مقاومت اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله مع الصابرین امت مسلمان جهان و ملت سلحشور ایران اسلامی، امسال در حالی وارد روز ۱۳ آبان شده‌ایم که حماسه و شهادت و روح استکبارستیزی، روایت اول در سراسر جهان شده و مردم قهرمان و مقاوم غزه در زیر بمباران‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس با تمام ایمان و توان خود مقاومت می‌کنند و اجازه به رژیم صهیونیستی نمی‌دهند که بتواند آنان را از پای در بیاورد.

امروز، غزه با تقدیم هزاران شهید به جریان مقاومت اسلامی، هیمنه و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکسته و این رژیم کودک‌کش را مستاصل و درمانده کرده است. اگرچه رژیم صهیونیستی به قتل عام خود ادامه می‌دهد اما همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «پیروزی نزدیک است».

۱۳ آبان روز استکبارستیزی، روز تبعید امام خمینی (ره)، روز دانش‌آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای همه شما مردم ولایتمدار خراسان و ایران اسلامی و امت اسلام پر برکت بوده است و ما به عنوان پیروان صدیق و صادق امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ولی امر مسلمین جهان، از جوار مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام با افتخار و سربلندی پیمان می‌بندیم که در جریان مقاومت در برابر استکبار جهانی و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، تا آخرین قطره خون خود را نثار کنیم و از پا ننشینیم. استکبار، امروز ضعیف‌تر از همیشه در مقابل ملت‌های آزادی‌خواه جهان زانو زده است.

باید گفت؛ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ نقطه عطفی در پیروزی مقاومت اسلامی و استکبارستیزی ملت مسلمان ایران و جهان است و همچنان که امام خمینی (ره) در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان ۱۳۵۷ فرمودند «پیروزی نهایی نزدیک است و خدا با صابران است.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار