رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

طرح‌های نوین حوزه ایثار و شهادت مورد استقبال قرار می‌گیرد

«قاضی زاده هاشمی» گفت: از طرح‌های نوین در حوزه ایثار و شهادت استقبال می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ - 04November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان،‌ اظهار داشت: هم‌اکنون ۳ هزار و ۵۷۱ نفر در سامانه کاریابی بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت‌نام کرده‌اند که رقم بالایی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه میزان اشتغال ایجاد شده برای مشمولان این بنیاد  از ابتدای امسال تاکنون نامطلوب بوده است، اضافه کرد: امسال تنها ۵۲ نفر از این مشمولان در دستگاه‌های اجرایی استخدام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در حوزه تسهیلات خود اشتغالی مصوب شده است، اضافه کرد: استان‌ها می‌توانند با احصای شرایط از این تسهیلات استفاده کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه گلزار شهدا از ۴۳۰ گلزار شهید ۳۶۲ مورد ساماندهی شده است، بیان داشت: همچنین ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفرهای استانی رئیس جمهور نیز به این امر اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه ساخت مراکز توانبخشی بر عهده دولت است، تصریح کرد:‌ در ۲۸ استان این پروژه‌ها تکمیل شده اما زنجان جزو استان‌های مشکل‌دار در این بخش است.

وی با تاکید بر اینکه استان زنجان با توجه ظرفیت فرهنگی بالایی که دارد می‌تواند در بسیاری از مسائل پیشتاز باشد، عنوان کرد: از طرح‌های نوین در حوزه ایثار و شهادت استقبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها