نائب رییس کمیسون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی‌بخش حرکت رو به پیشرفت ایران اسلامی در منطقه است

«مقتدایی» گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی‌بخش حرکت رو به پیشرفت و اثرگذاری ایران اسلامی در منطقه است و آمریکا ببیند که ملت چگونه پای ارزش‌های اسلامی ایستاده‌ است.
کد خبر: ۶۲۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ - 04November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «عباس مقتدایی» نائب رییس کمیسون امنیت ملی مجلس روز شنبه در آئین سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان شهر سمنان در میدان امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: حضور پرشور در این راهپیمایی تجلی‌بخش حرکت رو به پیشرفت و اثرگذاری ایران اسلامی در منطقه است و آمریکا ببیند که ملت چگونه پای ارزش‌های اسلامی ایستاده‌است.

وی ادامه داد: ما مخالف پلیدی‌ها، غارت‌ها و وحشی‌گری رژیم جنایتکار صهیونیستی و مدافعان مظلوم هستیم، ستم و استکبار مورد نفرت ملت ایران است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حقوق بشر ظلم بین‌المللی به جبهه مقاومت را نادیده می گیرد و اکنون سازمان‌های حامی حقوق بشر در برابر ظلم به خانواده‌های بی‌گناه و مظلوم غزه کجا هستند؟

وی عنوان کرد: صهیونیسم با عملیات طوفان‌الاقصی زمین‌گیر شد که در ماه‌های آینده به سکته تبدیل خواهد شد، آنان که می‌خواستند ایران را زمین‌گیر کنند خودشان زمین‌گیر شدند.

مقتدایی بیان کرد که طوفان راهپیمایی امروز ملت ایران نشان داد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش‌قراول آزادی و آزادی‌خواهی و حقوق بشر در آن سوی مرزها در جبهه مقاومت و همراهِ طوفان الاقصی است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم پیاده‌کننده نقشه آمریکا در منطقه است، تصریح کرد: استکبار از مسلمانانِ انقلابی بی‌تفاوتی، از دانشمندان نادیده‌انگاری، از دانش‌آموزان بازی‌گوشی، از علما بی‌تفاوتی و دعوای بی‌حاصل، و از زنان خودنمایی می‌خواهد.

وی ادامه داد: تاریخ نشان داد ملت در صحنه ایران برای تحقق آرمان‌های اسلامی تا پای جان ایستاده‌است، آمریکا باید بداند مردم ایران پیام انقلاب را در جان خود حفظ کرده اند و با هوشمندی برای سربلندی اسلام خون دادند.

مقتدایی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز در نقاط مختلف کشور دشمن‌شکن است و ایرانیان با شکوه حضور خود بار دیگر حماسه‌آفرینی کردند.

به گفته وی، استقلال، آزادی و آزادگی انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و ملت ایران برای حفظ نورانیت اسلام در صحنه تا پای جان در میدان هستند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران دادرسی به سایر مسلمانان و مستضعفان جهان را هدف خود می‌داند و کمک به انسانیت و بشریت را به عنوان مسیر حقانیت می شناسد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: ملت ایران گام در مسیر ترقی گذاشته‌ و پا پس نخواهد کشید و دانش‌آموزان و دانشجویان کسانی هستند که راه استقلال، آزادی و پیشرفت را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: مسلمانان در همدردی با غزه رودی خروشان هستند که آرام نمی‌گیرند، زمانی احساس آسودگی داریم که عدالت جایگزین ظلم و خون‌خواری شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روزهای گذشته ملت ایران با دیدن حماسه‌های غزه و رنج و اندوه مسلمانان با جبهه مقاومت ابراز همدردی کردند و امروز در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی مرگ بر استکبار سر می‌دهند.

وی ابراز داشت: استکبار تجاوز، جاسوسی و خرابکاری را حرفه‌ای اصولی می‌داند و تخریب منازل، ترور، بمباران همه مناطق از جمله بیمارستان در جبهه مقاومت نشان از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است.

مقتدایی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امیدآفرین، مقتدرانه و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب موثر است.

این مسئول با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ادامه داد: وعده الهی حق است و نباید در این مسیر سستی و کوتاهی کرد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سمنان به عنوان منطقه‌ای کهن و دارای سابقه درخشان در ادوار تاریخ است، عنوان کرد: سمنان استانی با روحیه مقاوم و انقلابی طرفدار غزه، مسلمانان و خواستار نابودی صهیونیسم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار