معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

فلسفه انقلاب اسلامی تقابل و مبارزه با استکبار است

«حسنی» با بیان اینکه امروز یکی از روز‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، گفت: فلسفه انقلاب اسلامی تقابل و مبارزه با استکبار است.
کد خبر: ۶۲۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ - 04November 2023
فلسفه انقلاب اسلامی تقابل و مبارزه با استکبار است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از ایلام، «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام امروز (شنبه) در نشست با هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ایوان با بیان اینکه امروز یکی از روز‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، اظهار داشت: فلسفه انقلاب اسلامی تقابل و مبارزه با استکبار است و آنچه که در گفتمان حضرت امام (ره) بود در واقع آغاز این راهبرد و گفتمان مبارزه با استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا و دفاع از آرمان مستضعفین در اقصی نقاط عالم است.
 
حسنی تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم هدفی که امام راحل دنبال می‌کردند در بسیاری از نقاط جهان محقق شده است و ملت‌های جهان بیدار شده اند که امروز علائم و نشانه‌های آن را هم در حال مشاهده هستیم.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تشکر از فرماندار و از عوامل برگزاری انتخابات افزود: تا کنون همه فرآیند‌هایی که تا امروز می‌بایست در موعد مقرر انجام می‌شد در سطح استان انجام شده است و در سطح شهرستان ایوان هم به همین منوال بوده است.
 
وی بیان کرد: از امروز فرآیند بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها آغاز خواهد شد و ان شاء الله در چارچوب قانون و تعاملی که بین هیئت اجرایی و نظارت ایجاد خواهد شد بر اساس مستندات این فرآیند را طی خواهیم کرد و در مراحل بعد هم به موقع فرآیند‌های دیگر را دنبال خواهیم کرد.
 
حسنی گفت: مردم از ما انتظار دارند که امین رأی آنان باشیم و با توجه به شایستگی شما، مردم با اطمینان کامل در انتخابات با مشارکت حداکثری شرکت می‌کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار