معاون استاندار همدان:

سخنان «سید مقاومت» لرزه بر اندام کشورهای حامی صهیونیست انداخت

«رضانیا» با بیان اینکه ۱۵ مهرماه روز معجزه الهی است و هیچ وقت از حافظه تاریخی جهان حذف نخواهد شد چون روز نصرت الهی برای فلسطین بود، گفت: امروز نیاز نیست ایران با شما بجنگد چون سیدحسن نصرالله و حزب الله آماده نبرد با شما هستند و سخنان سید مقاومت لرزه بر اندام اسرائیل، آمریکا و کشورهای مختلف حامی اسرائیل انداخت.
کد خبر: ۶۲۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ - 04November 2023

سخنان «سیدحسن نصرالله» لرزه بر اندام کشورهای حامی صهیونیست انداختبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز (شنبه) در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در تویسرکان، اظهار داشت: آمریکا و انگلیس از دیرباز چشم طمع به کشور ما داشتند؛ از زمانی که رضاخان قلدر بی‌سواد و بعد از آن پسر نالایق‌تر و بی‌عرضه‌تر از پدرش را بر کشور حاکم کردند تا بهمن سال ۱۳۵۷ و بعد از انقلاب هم به روال خود ادامه دادند.

وی افزود: ما امروز به دنیا اعلام می‌کنیم؛ مگر خاطره و حافظه تاریخی این کشور و این مردم ۲۸ خرداد سال ۱۳۳۲، ۱۳ آبان سال ۱۳۴۲ روز تبعید امام راحل و ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ را فراموش می‌کند که شاهد به گلوله بستن دانش‌آموزان و جوانان در مقابل دانشگاه تهران بودیم.

معاون استاندار همدان خاطر نشان کرد: امروز آمریکا تمام امکانات اطلاعاتی و نظامی خود را برای یاری رژیم منحوس اسرائیل به میدان آورده؛ چون ضرب شستی از پرورش‌یافتگان مکتب قاسم سلیمانی را دیدند.

وی با بیان اینکه ۱۵ مهرماه روز معجزه الهی است و هیچ وقت از حافظه تاریخی جهان حذف نخواهد شد چون روز نصرت الهی برای فلسطین بود، متذکر شد: امروز نیاز نیست ایران با شما بجنگد چون سیدحسن نصرالله و حزب الله آماده نبرد با شما هستند و سخنان سید مقاومت لرزه بر اندام اسرائیل، آمریکا و کشورهای مختلف حامی اسرائیل انداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار