رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان:

سرقان 20 میلیاردی 4 غیر بومی در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ «ترکیان» از دستگيري اعضاي باند 4 نفره غیر بومی که با دستبرد به یک منزل و یک مغازه در شهر اصفهان 20 ميليارد ريال از اموال را به سرقت برده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ - 05November 2023

سرقان 20 میلیاردی 4 غیر بومی در اصفهان دستگیر شدندبه گزارش  دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «حسين تركيان» اظهار داشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت منزل وی موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ويژه کارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پس از بررسي محل وقوع سرقت و انجام يک سري اقدامات علمي و تخصصي و همچنين جمع آوري سرنخ هاي موجود نهايتاً رد پاي باندي 4 نفره از سارقان سابقه دار و غیر بومی را در اين سرقت به دست آوردنذ.

سرهنگ تركيان تصريح کرد: بررسی ها در اين خصوص ادامه داشت تا اينکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره ای متهمان در شهر اصفهان شناسايي و در عملياتي ضربتي هر 4  متهم كه سه مرد و يك زن بودند، دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان از کشف 20 میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 2 فقره سرقت شامل  منزل و مغازه فروش تجهيزات تلفن همراه اعتراف کردند.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به تحویل این سارقان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد:  تحقيقات در خصوص سایر سرقت هاي احتمالي رخ داده توسط اين باند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار