مسئول بسیج دانشجویی مازندران:

دانشجویان مازندران مظلومیت «غزه» و ظلم رژیم صهیونیستی را به تصویر کشیدند

«سادات کرمی» با بیان اینکه هنر اگر در خدمت ارزش‌ها قرار بگیرد مقدس است، گفت: هنرمندان مازندران مظلومیت غزه و ظالمانه بودن رژیم صهیونیستی را به تصویر کشیدند.
کد خبر: ۶۲۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ - 05November 2023

مظلومیت «غزه» و ظلم رژیم صهیونیستی در آثار هنرمندان مازندران به تصویر کشیده شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مسابقه «طراحی و کاریکاتور نقش قدس» امروز با حضور دانشجویان هنرمند و طراح دانشگاه‌های سراسر استان مازندران به همت سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.

«سید امیر سادات کرمی» مسئول بسیج دانشجویی مازندران در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد ارزشی است که نشان داد هنر با همه خلاقیت‌ها و ارزش‌هایش اگر در خدمت ارزش‌ها قرار بگیرد مقدس است.

وی افزود: خلق این طرح‌ها و آثار یک هدف را به تصویر کشیدند که آن هم مظلومیت غزه و ظالمانه بودن رژیم صهیونیستی است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه ارزشی به نام دفاع از مظلوم و مقابله و عصبانیت به ظالم در این آثار به تصویر کشیده شده است، گفت: هنرمند ایرانی همیشه در تاریخ هنرمند اصیل بوده و هنرمند اصیل همیشه ارزشمدار است.

سادات کرمی در پایان ابراز امیدواری کرد: این کار طلیعه‌ای برای نمایشگاهها و رویدادها بوده و امیدوارم بتوانیم در سایر موضوعات در حوزه مظبومیت مظلومین دنیا و مذمت ظلم را از طریق همین قالب هنر به دنیا منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها