دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

محکومیت جهانی کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی

جنگ میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی امروز وارد سی و یکمین روز خود شد و کشتار بیش از ۹ هزار ۷۷۰ نفر از مردم مظلوم و بی‌گناه شهر غزه موجی بزرگ و عظیم از محکومیتی جهانی را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۶۲۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۵ - 06November 2023

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: بعد از انجام موفقیت‌آمیز عملیات طوفان‌الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی، جنگی میان دو طرف آغاز شد که تا امروز بیش از ۳۰ روز از شروع آن گذشته است. جنگی که در همان ۲۴ ساعت نخست با شکست و غافلگیری کامل و تاریخی نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همراه شد.

محکومیت جهانی کشتار غزه توسط رژیم صهیونیستی

اما این پایان ماجرا نبود و ارتش رژیم صهیونیستی که ضربه‌ای غافلگیرکننده و شکستی غیرقابل تصور را از رزمندگان فلسطینی دریافت کرده بود برای جبران آن بمباران شهر غزه، کشتار و نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌گناه این شهر را در دستور کار خود قرار داد. جنگی نابرابر و غیرانسانی که تا به امروز بیش از ۹ هزار و ۷۷۰ از مردم این شهر را شهید و بیش از ۲۰ هزار نفر از هم مجروح کرده است.

البته از آنجایی که رژیم آدمکش و از آن بدتر کودک‌کش صهیونیستی دستش به خون مردم کشور‌های منطقه از فلسطین و لبنان گرفته تا عراق و سوریه آلوده است، حملات و کشتار خود را فقط به فلسطین و شهر غزه محدود نکرده و در طول یک ماهی که از آغاز این جنگ نابرابر و ظالمانه گذشته است بار‌ها با هدف قرار دادن مناطق هم‌مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی چندین نفر از مردم و رزمندگان لبنانی را به شهادت رسانده و تعداد بیشتری را هم مجروح کرده است.

محکومیت جهانی کشتار غزه توسط رژیم صهیونیستی

در همین راستا شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در حق مردم منطقه انجام داد و با انجام یک حمله تروریستی در خاک لبنان یک خودروی غیرنظامی را در «عیناتا» در جنوب لبنان مورد هدف حملات خود قرار داد و چهار نفر از اعضای یک خانواده از جمله سه کودک را به شهادت رساند. موضوعی که به خوبی نشان می‌دهد این رژیم سفاک و خون‌آشام حتی برای لحظه‌ای از ریختن خود مردم مظلوم و بی‌گناه منطقه دست برنمی‌دارد.

از طرف دیگر صبح امروز هم خبرگزاری رسمی لبنان خبر داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «طیرحرفا» در جنوب این کشور را هدف قرار داده است. خبرنگار شبکه «المنار» نیز در عین حال خبر داد این پهپاد، دو آمبولانس مؤسسه «الرساله» را هدف قرار داده که در پی آن، چهار نیروی امدادی مجروح شده‌اند. بر این اساس، تمامی شواهد حاکی از این امر است که رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی همزمان با بمباران سنگین و بی سابقه شهر غزه، مناطق مرزی و جنوبی لبنان را هم به صورت منطم و با آهنگی حساب شده مورد هدف قرار می‌دهد.

محکومیت جهانی کشتار غزه توسط رژیم صهیونیستی

این حوادث و رویداد‌ها در شرایطی با آهنگی بسیار سریع در منطقه یکی پس از دیگری در حال روی داده است که «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش اسرائیل برای حمله به لبنان خبر داده است. موضوعی که به نظر می‌رسد سران و مقامات تل‌آویو به منظور انحراف افکار عمومی از جنایات خود در شهر غزه پرداختن هرچه بیشتر به آن را در دستور کار خودشان قرار داده‌اند.

موضوع مهم دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که هنوز سه روز از نخستین سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از زمان آغاز جنگ میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی نگذشته است که شاهد افزایش خشونت‌ها و حملات ارتش متجاوز و اشغالگر صهیونیستی به لبنان هستیم. موضوعی که می‌رود در صورت گسترده شدن جبهه دومی را در منطقه باز کند.

محکومیت جهانی کشتار غزه توسط رژیم صهیونیستی

در پایان باید گفت شب گذشته مردم غزه شاهد یکی از شدیدترین و سنگین‌ترین بمباران هوایی صهیونیست‌ها بودند که همزمان با آن قطع اینترنت و تلفن در این شهر روی داد. شاهدان عینی گزارش دادند که هواپیما‌های رژیم صهیونیستی در کمتر از نیم ساعت نقاط مختلف غزه را ۱۰۰ مرتبه مورد هجوم خود قرار دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها