خبرنگار صدا و سیما در غزه:

شمار شهدای غزه به بیش از ۱۰ هزار نفر رسید

نضال علیان گفت: شمار شهدای غزه تا این لحظه به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده است که ۷۰ درصد آن‌ها زنان و کودکان و بخش قابل توجهی هم زیر آوار هستند.
کد خبر: ۶۲۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ - 06November 2023

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «نضال علیان» خبرنگار صدا و سیما در غزه در ارتباط تلفنی با مراسم افتتاحیه «رادیو مقاومت» اظهار داشت: حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها را در غزه هدف قرار می‌دهد.

نضال علیان  ادامه داد: دو بیمارستان در غزه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفتند که خسارات زیادی به آن‌ها وارد شده است و شمار فراوانی شهید و مجروح شدند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برج‌های مسکونی را هم هدف قرار می‌دهد که اهالی رسانه و خبرنگاران در آن مستقر هستند که بر اثر این حملات، شماری از شهروندان و خبرنگاران به شهادت رسیدند.

خبرنگار صدا و سیما در غزه اضافه کرد: موضوع دیگر در مورد جنگ این روز‌های غزه، این است که اشغالگران آمبولانس‌ها را هدف قرار دادند تا امدادگران نتوانند مجروحان را به بیمارستان منتقل کنند.

وی گفت: در جریان جنگ میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه شاهد هستیم که صهیونیست‌ها برای سومین بار شبکه تلفن و اینترنت را قطع کردند و به همین دلیل پزشکان نمی‌توانند از حال و وضعیت سلامتی بیمارستان و مجروحان غزه اطلاع یابند.

نضال علیان عنوان کرد: شمار شهدای غزه تا این لحظه به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده است که ۷۰ درصد آن‌ها زنان و کودکان و بخش قابل توجهی هم زیر آوار هستند؛ اما رزمندگان فلسطینی همچنان به مقاومت ادامه و شهرک‌های صهیونیستی را مورد هدف قرار می‌دهند.

بنابراین گزارش، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه هم امروز خبر داد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه، به ۱۰ هزار و ۲۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار