فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:

مسیر شهدا، الگوی حقیقی مسیر سعادت است

سرهنگ حیدری گفت: امروز راه سعادت، مسیر نور و تشخیص مسیر مستقیم این است که ما شهدا را در زندگی خودمان الگو قرار دهیم.
کد خبر: ۶۲۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ - 06November 2023

مسیر شهدا، الگوی حقیقی مسیر سعادت است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌‌ ، علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در جمع دانش آموزان ناحیه ۱ قزوین که در سالن تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی به مناسبت شهادت شهید ۱۳ ساله حسین فهمیده نامگذاری شده است. شهید فهمیده در وصیت‌نامه خود می‌گوید من به ندای هل من ناصر ینصرنی رهبرم لبیک گفتم و برای مقابله با دشمن و استکبار به جبهه آمدم. 

وی گفت: شهید فهمیده الگوی مناسبی برای دانش آموزان است. این شهید ۱۳ ساله با ولایت پذیری بالا، توانایی شناخت اسلام واقعی با اسلام آمریکایی را داشت و رهبر خود را تنها نگذاشت. امروز نیز اگر ما شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهیم، می‌توانیم در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن در کنار، ولی فقیه خود باشیم. 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که افکار دانش آموزان و دانشجویان ما را از افکار اسلامی به سوی افکار غرب گرایانه تحمیل کند. الگو قرار دادن وصیت‌نامه شهدا و عمل کردن به آن می‌تواند راه را به ما نشان بدهد. 

وی افزود: شهید بهنام محمدی دانش آموز ۱۴ ساله در وصیت‌نامه خود می‌گوید؛ من می‌خواهم خود را آماده کنم برای شهادت. این دانش آموز شهید بر نفس خود غلبه کرده که در سن چهارده سالگی چنین وصیت نامه‌ای ارایه می‌دهد.  

سرهنگ حیدری در پایان گفت: امروز راه سعادت راه نور و تشخیص مسیر مستقیم این است که ما شهدا را در زندگی خودمان الگو قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار