صادق آهنگران مجوز آلبوم "ما مرد نبردیم" را دریافت کرد

صادق آهنگران مجوز آلبوم "ما مرد نبردیم" را از واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دریافت کرد.
کد خبر: ۶۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ - 19December 2015

صادق آهنگران مجوز آلبوم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز 103  آلبوم، در گونههای مختلف موسیقی طی ماه های آبان و آذر 1394 صادر شده است.

بنابر همین گزارش از این تعداد 40 مجوز به موسیقی پاپ و 37 مجوز به موسیقی سنتی و 14 مجوز به  موسیقی کلاسیک و 12مجوز دیگر به گونههای دیگر موسیقی مانند موسیقی کودک، تلفیقی، مقامی و محلی و حماسی اختصاص دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: این آلبومها  بنا به تقاضای 54 موسسه و شرکت تهیه و تولید آثار صوتی، طی دو ماه از سوی شوراهای فنی شعر و موسیقی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، مورد بررسی و کارشناسی  قرار گرفته و مجوز آنها صادر گردیده است.

شایان ذکر است، در بین 103 مجوزی که برای این آلبومها صادر شده است، اسامی بسیاری از هنرمندان شاخص گونههای مختلف موسیقی کشور همچون صادق آهنگران، با آلبوم "ما مرد نبردیم" در بخش موسیقی حماسی، همایون شجریان با آلبوم "خداوندان اسرار" و سالار عقیلی با آلبوم "قصه باران" دربخش موسیقی سنتی، محسن شریفیان با آلبوم "جانان" در بخش موسیقی محلی، گروه چارتار با آلبوم  "جاده می رقصد"، محسن یگانه با آلبوم "نگاه من"،  شهرام شکوهی با آلبوم "تا نفس هست"، رضا صادقی با آلبوم"فقط گوش کن و مهدی مدرس با آلبوم "شب خیالی" در بخش موسیقی پاپ به چشم میخورند.

همچنین  آلبوم "صدای تهرون قدیم" اثر هنرمند فقید مرحوم مرتضی احمدی مجوز انتشار دریافت داشته است.

خاطرنشان میشود؛ پیش از این آهنگران آلبوم "دشت کربلا" را منتشر کرده بود که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته بود.

نظر شما
پربیننده ها