در جمع پژوهشگران و اندیشه‌ورزان نیروی هوایی؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش: اقدامات «نهاجا» در جهت امنیت‌سازی و قدرت‌آفرینی است

امیر سرتیپ طالب‌زاده با بیان اینکه نگاه ما در نیروی هوایی ارتش امنیت‌سازی و قدرت‌آفرینی است، گفت: قطعات مورد نیاز، تجهیزات و نیازمندی‌های یگان‌های عملیاتی نیروی هوایی ارتش با کمک متخصصان و مراکز تحقیقاتی این نیرو تأمین شده است.
کد خبر: ۶۲۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 07November 2023

امیر سرتیپ طالب‌زادهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در جمع پژوهشگران و اندیشه‌ورزان این نیرو در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از قابلیت‌های اندیشه‌ورزان در راستای ارتقای توان رزم نیروی هوایی اظهار داشت: بهره‌گیری دانشی از نخبگان برای ارتقای توان رزم، از مهم‌ترین مسائل در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ طالب‌زاده با بیان اینکه اولین و بزرگترین وظیفه ما این است که استعداد برتر را شناسایی و به استعداد نخبه تبدیل کنیم و آنان را در مسیر درست قرار دهیم، افزود: استعداد‌های برتر در یک محیط مناسب می‌توانند برای مجموعه نیرو‌های مسلح و رشد آن‌ها تأثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه رسالت پژوهشگران و اندیشه‌ورزان، حل گلوگاه‌های دانشی نیروی هوایی ارتش است، گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه نیروی هوایی ارتش، با همکاری جهاد خودکفایی، مراکز علمی و دانشگاه شهید ستاری نهاجا، مشکلات و موارد مرتبط با یگان‌های عملیاتی در حوزه سامانه‌ها و پرنده‌ها با کمک متخصصان ما در مراکز تحقیقاتی این نیرو به بهترین نحو برطرف شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر این موضوع که مسئولان و فرماندهان در راستای بهره‌گیری از قابلیت‌های اندیشه‌ورزان باید مراقبت کنند که استعداد برترشان، استعداد برتر باقی بماند، عنوان کرد: نگه‌داشتن استعداد‌های برتر در بالاترین سطح، می‌تواند این نیروی مستعد را در مسیر برتر ماندن حفظ کند تا این نیرو و استعداد بتواند در اختیار نیرو‌های مسلح قرار گیرد.

امیر طالب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: نگاه ما امنیت‌سازی و قدرت‌آفرینی است؛ لذا همه هزینه‌ها و اقداماتی که در این راستا انجام می‌شود، در ارتقای توان رزم ارتش و نیروی هوایی مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار