نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

شهدای محراب مظهر ایمان خالصانه و صادقانه بودند

حجت الاسلام شاهرخی گفت: شهدای محراب برای دفاع از ارزش‌های دینی و در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند که این شهدا مظهر ایمان خالصانه و صادقانه بودند.
کد خبر: ۶۲۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ - 07November 2023

شهدای محراب مظهر ایمان خالصانه و صادقانه بودندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز (سه‌شنبه) در مراسم اولین یادواره شهدای محراب که در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم.

وی  افزود: فداکاری و جان نثاری شهدا تضمین کننده مسیر و راه برای به هدف رسیدن اهداف نظام اسلامی بوده که صبر و شکیبایی خانواده آنها در این مسیر حق ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه  کلمه شهید معنی و ارزش فراوانی دارد که ابعاد ارزشی ملی و دینی در این کلمه مشهود است، گفت: شهدا ارزشمندترین سرمایه و هستی خود را با خدا معامله کرده‌اند و فداکاری آنها در راه وطن ارزشمند است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه شهدا هویت ملی را نشان می‌دهند، تصریح کرد: شهدا بعد ارزشی دینی و ملی دارند که در درون شهادت افتخار ملی است و هویت ملی را نشان می‌دهد که در این راستا شهید سلیمانی نماد هویت ملی ایران اسلامی و امت اسلامی است و شهید بر هویت ملی می‌افزاید.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: شهدای محراب، شهدای روحانی و ۶ هزار و ۵۵۵ شهید استان عزت آفرینند و استمرار خط شهدا باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار