رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران:

شکست مفتضحانه‌ای در انتظار اسراییل غاصب است

حجت الاسلام «زارعی» گفت: شکست مفتضحانه‌ای در آینده نزدیک در انتظار اسراییل غاصب است چرا که وعده‌ی حتمی قرآن کریم و نایب امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۶۲۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 08November 2023

شکست مفتضحانه‌ای در انتظار اسراییل غاصب استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران صبح امروز در جمع کارکنان پادگان نجات خدمه شهید خلعتبری نیروی هوایی در محمودآباد اظهار داشت: ترس دشمنان از ایران، به لحاظ داشتن نیرو‌های مسلح معتقد، با ایمان و مجهز به سلاح‌های روز است.

وی ضمن اشاره به خوی وحشی گری اسراییل افزود: شک نکنید شکست مفتضحانه‌ای در آینده نزدیک در انتظار اسراییل غاصب است چرا که وعده‌ی حتمی قرآن کریم و نایب امام زمان (عج) است.

این مسئول ادامه داد: اینکه کسی جرأت تعرض و نگاه از روی تهدید به ایران عزیز را ندارد مدیون نیرو‌های مسلح مکتبی و با ایمان در کنار ادوات نظامی به روز هستیم. نقش نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس و در جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام زارعی ضمن تاکید بر اینکه مجازات، جرایم را ریشه کن نخواهد کرد، گفت: همان طور که بهداشت باید مقدم بر بیماری و درمان باشد، پیشگیری و حتی پیش بینی از وقوع جرم باید مقدم بر وقوع جرم و اجرای مجازات باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار