معاون نظارت سازمان بازرسی کردستان:

بانک‌های در پرداخت تسهیلات و جوانی جمعیت پای کار باشند

«حیدری» خواستار تعیین تکلیف اراضی جوانی‌ جمعیت شد و گفت: بانک‌های بخش خصوصی در پرداخت تسهیلات و جوانی جمعیت در استان کردستان پای کار باشند.
کد خبر: ۶۲۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 08November 2023

بانک‌های در پرداخت تسهیلات و جوانی جمعیت پای کار باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمدامین حیدری» معاون نظارت سازمان بازرسی کردستان امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: با اینکه بانک‌های بخش خصوصی در پرداخت تسهیلات و جوانی جمعیت در استان پای کار باشند اظهار داشت: بنای سازمان بازرسی بر تعامل بوده در غیر اینصورت، ابزارها برای برخورد قانونی به ویژه در بخش مسکن ملی وجود دارد.

وی خواستار تعیین تکلیف اراضی جوانی‌ جمعیت شد و افزود: انتظار می‌رود که پس از در نظر گرفتن زمین و در آستانه واگذاری، خانواده‌ها برای دریافت زمین به جلسه دعوت شوند.

حیدری در ادامه به وضعیت مسکن ملی اشاره و تصریح کرد: در مقطعی مشکل تامین زمین مسکن ملی در استان داشتیم که اکنون تا حدودی برطرف شده و الان باید بانک‌ها در جهت پرداخت تسهیلات همراهی کنند.

معاون سازمان بازرسی کردستان از نگاه مثبت دولت به کردستان قدردانی کرد و یادآور شد: نگاه و اقدامات مثبت دولت بابت اتمام‌ پروژه‌های نیمه تمام استان از دید نظارتی، بهره‌برداری اقدامی ارزشمند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار