معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

ارسال ۴۲۱ مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی مسایل اجتماعی در لرستان

«یاوری» گفت: ۴۲۱ مقاله علمی داخلی و خارجی با هدف برطرف کردن مشکلات جامعه به دبیرخانه همایش ملی مسایل اجتماعی در لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۶۲۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ - 08November 2023

ارسال ۴۲۱ مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی مسایل اجتماعی در لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «احسان یاوری» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری همایش ملی مسائل اجتماعی اظهار داشت: باتوجه به پیچیده شدن اجتماعات بشری، مسایل اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود و بدون تردید این مسایل با سعادت، رفاه و رشد جامعه رابطه مستقیم دارد.

وی افزود: اقتصاد، سیاست، فرهنگ و بسیاری از مسایل دخیل است، اما در نهایت مسایل اجتماعی موجب آسایش می‌شود و که همواره مورد توجه دولت‌ها می‌باشد به خصوص که تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و دولت سیزدهم به این موضوع نگاه خاص و ویژه دارد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: رفاه و احساس آرامش مردم برای دولت بسیار با اهمیت است و برای نیل به این هدف باید از اقدامات علمی از سوی اندیشمندان استفاده کرد و نظرات و مقالات را بررسی قرار داد.

یاوری اضافه کرد: علیرغم ظرفیت‌های لرستان، اما برخی مسایل اجتماعی استان قابل توجه است و در این راستا از یک سال گذشته اقدامات برگزاری همایش ملی مسایل اجتماعی بررسی و مقالات به دبیرخانه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه مقالات باهدف برطرف کردن مشکلات اجتماعی ارسال شد، یادآور شد: ۲۳ دستگاه اجرایی در برگزاری این همایش همکاری داشتند و در نهایت ۴۲۱ مقاله به دبیرخانه ارسال شد.

یاوری با اشاره به اینکه ۲۰ درصد مقالات مختص به مسایل لرستان است، افزود: همایش ملی مسایل اجتماعی ایران (چالش‌ها و راهکارها) با تاکید بر مسایل اجتماعی ایران ۲۴ آبان ماه جاری در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار