رئیس فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتشار زندگینامه شهدای کشتی‌گیر را ادامه می‌دهیم/ از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم

دبیر از انتشار کتاب‌هایی درخصوص زندگینامه شهدای کشتی‌گیر خبر داد و گفت: در فدراسیون کشتی آماده همکاری برای ساخت فیلم از شهدای کشتی‌گیر هستیم.
کد خبر: ۶۲۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۱ - 11November 2023

انتشار زندگینامه شهدای کشتی‌گیر را ادامه می‌دهیم/ از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم

«علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه خوشبختانه فدارسیون کشتی تک‌بعُدی فعالیت نمی‌کند، بلکه علاوه بر مسئله‌ی اصلی کشتی، ابعاد تربیتی و فرهنگی در ورزش را دنبال می‌کند، اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم ما در این مجموعه، ظرفیت پهلوانان عزیز و پیشکسوت است که همواره مایه افتخار هستند. 

وی با بیان اینکه شهدا پهلوان این مرز و بوم هستند که برای دفاع از خاک و ناموس پا در میدان گذاشته‌اند، تصریح کرد: فدراسیون کشتی گنجینه مهمی دارد و این گنجینه مهم، شهدای کشتی‌گیر است.

دبیر از ساماندهی اطلاعات شهدای کشتی‌گیر سراسر کشور خبر داد و افزود: در سطح کشور بیش از ۱۰ هزار شهید کشتی‌گیر وجود دارد که واقعاً یک آمار تحسین‌برانگیز و مایه افتخار برای پرافتخارترین ورزش کشورمان یعنی کشتی است. 

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به انتشار کتاب زندگینامه شهدای کشتی‌گیر، عنوان کرد: ما در فدارسیون کشتی از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم و همچنین برنامه داریم تا برای شهدا کتاب‌های بیشتری منتشر کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار