نماینده مقام معظم رهبری در عراق:

جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه محکوم است/ جهان اسلام بیدار است

حجت‌الاسلام شیخ جواد خالصی در همایش «ملتقی الفکر الاسلامی» که با حضور اندیشمندان و اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر عراق در دانشگاه مستنصریه بغداد برگزار شد، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۲۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 11November 2023

جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه محکوم است/ جهان اسلام بیدار استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «شیخ جواد خالصی» رئیس همایش «ملتقی الفکر الاسلامی» در خصوص تاریخچه، اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های این همایش و میزان اثرگذاری آن در بین جامعه اهل سنت و شیعیان سخنرانی کرد و در پایان با قدردانی از عملیات غافلگیرانه و موفقیت انگیز طوفان الأقصی، حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به پشتیبانی آمریکای جنایتکار را محکوم کرده و از بیداری ملت‌های آزاده جهان قدردانی کرد.

در ادامه این همایش محمد النوری با موضوع «نشانه‌های امت معتدل و میانه رو در پایه ریزی وحدت اسلامی»، استاد حوزه حاج سراج منیر العبادی در موضوع «طرح و برنامه الهی برای آزادسازی قدس» و دکتر احمد صباح استاد دانشگاه در خصوص «نقش مرجعیت در قضیه فلسطین»، با عنوان «ربوبیت خداوند و آزادسازی قدس» سخنرانی کردند.

همایش «ملتقی الفکرالاسلامی» با شعار «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» با حضور اندیشمندان و اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر عراق در دانشگاه مستنصریه بغداد برگزار با همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد.

این همایش که شاهد حضور شخصت‌های فعال شیعه و سنی در این زمینه بود، به همت دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق و مشارکت مدیریت تعلیم و تربیت حشد الشعبی، مجلس علماء رباط محمدی، موسسه تقریب و گفتگوی عراق، نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة در عراق، موسسه آموزشی التکامل، مجمع جهانی اهل بیت عراق، دار الإفتاء عراق، و جماعت علماء عراق برگزار شد. دکتر حمید التمیمی رئیس دانشگاه مستنصریه بغداد پیش از شروع این همایش ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در سخنانی با اشاره به حمایت از فلسطینیان و انتظار آن‌ها از شنیدن صدای واحد از جانب جامعه مسلمین، در خصوص این همایش به ایراد سخن پرداخت. همزمان، کمیته علمی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، به ارزیابی سخنرانان پرداخت و نکات قابل توجه در بیانیه پایانی را از سخنرانی‌های ایشان استخراج کرد.

در ابتدای این همایش، قاری بین‌المللی دکتر حامد زیدان، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت نمود و استاد نبیل سماره به نیابت از جبهه مقاومت در فلسطین، به ایراد سخن از مجاهدان فلسطینی پرداخت و نیز در حمایت از فلسطینیان و عملیات طوفان الأقصی دکتر عبدالله ذبیان العکیدی قطعه شعری حماسی را قرائت کرد. در پایان حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم الجابری بیانیه پایانی را در حمایت از فلسطینیان و عملیات طوفان الأقصی قرائت کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار