در قالب سه‌بخش؛

فراخوان بیست‌ و یکمین جشنواره کتاب و رسانه منتشر شد

فراخوان بیست‌ و یکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» در سه حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، پخش رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.
کد خبر: ۶۲۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ - 11November 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فراخوان بیست و یکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» در سه حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، پخش رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های اجتماعی به‌تازگی منتشر شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار رسانه‌ای خود با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در تمامی قالب‌های تولید محتوا در سه حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، پخش رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های اجتماعی را به این جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، آثاری که از اول مهر ۱۴۰۱ تا سی‌ویکم شهریور ۱۴۰۲ منتشر شده باشند، در بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه قابل پذیرش خواهند بود و اهالی رسانه می‌توانند در هر محور سه اثر ارسال کنند.

در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه از بهترین ویترین کتابفروشی‌ها، شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب و ناشر فعال در استفاده از بسترهای رسانه‌ای در بخش جایزه ویژه تقدیر خواهد شد و به برگزیدگان در محورهای ۱۹ گانه، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از شنبه بیستم آبان تا یکشنبه پنجم آذر ۱۴۰۲ به‌مدت ۱۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی resane.ketab.ir نسبت به مطالعه آئین‌نامه و ارسال آثار خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار