در دیدار با استاندار خراسان رضوی مطرح شد؛

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور: خراسان رضوی ظرفیت داشتن سالن تیراندازی در سطح بین‌المللی را دارد

قربانی گفت: خراسان رضوی پتانسیل و ظرفیت این را دارد که یک سالن تیراندازی بین‌المللی داشته باشد تا از آن بتواند در رویدادهای بزرگ استفاده کند.
کد خبر: ۶۲۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 12November 2023

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور: خراسان رضوی ظرفیت داشتن سالن تیراندازی در سطح بین‌المللی را داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مرتضی قربانی» رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد. نظری در این دیدار؛ ضمن اشاره به مزیت‌های ورزشی استان، طی سخنانی اظهار داشت: خراسان رضوی با وجود جمعیت ۷ میلیون نفری، ظرفیت و استعداد فراوانی در همه رشته‌های ورزشی دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقبال فراوانی نسبت به مشهد مقدس برای برگزاری رویدادهای گوناگون وجود دارد، افزود: یک سایت مجزا برای تیراندازی و اهداف پروازی در مجموعه ورزشی ثامن جانمایی خواهیم کرد و از طرفی خواستار این هستیم تا تجهیز آن توسط فدراسیون تیراندازی صورت بگیرد.

در بخش دیگری از این جلسه؛ قربانی طی سخنانی گفت: تاکنون به ۳۱ استان کشور سفر داشته‌ایم و نسبت به تامین نیازمندی‌های این استان‌ها گام‌هایی برداشته شده است.

وی در تشریح جایگاه رشته تیراندازی در فضای ورزشی کشور گفت: در حال حاضر؛ تیراندازی فقط در دو نوع تفنگ و تپانچه است اما با این وجود ۳۱ رشته در ورزش تیراندازی وجود دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با اشاره به استعدادهای ورزشی استان یادآور شد: در استان خراسان رضوی استعداد و توانایی این وجود دارد که از ۱۹۱ مدال قهرمانی موجود در رشته تیراندازی، بتوانیم مدال‌های رنگارنگی توسط ورزشکاران این استان کسب نماییم.

قربانی در پایان با تاکید بر اینکه خراسان رضوی ظرفیت کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی را دارا هست، تأکید کرد: خراسان رضوی پتانسیل و ظرفیت این را دارد که یک سالن تیراندازی بین‌المللی داشته باشد تا از آن بتواند در رویدادهای بزرگ استفاده کند.

انتهای پیام/

 
نظر شما
پربیننده ها