در جشنواره شهید رجایی و رونمایی از پوستر کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست؛

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: اخلاص و ازخودگذشتگی؛ شهیدان را در تاریخ ماندگار کرد/ سردار سلیمانی بهترین الگو برای نسل امروز است

سلاجقه با بیان اینکه اخلاص و ازخودگذشتگی شهیدان را در تاریخ ماندگار کرد، گفت: شهید رجایی در مدت کوتاه ریاست جمهوری خود کلید واژه‌هایی برجای گذاشت که باید سر لوحه ما در خدمات رسانی به مردم باشد.
کد خبر: ۶۲۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 12November 2023

اخلاص و ازخودگذشتگی شهیدان را در تاریخ ماندگار کرد/ شهید رجایی در مدت کوتاه ریاست خود کلید واژه‌های ماندگاری برجای گذاشتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علی سلاجقه» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز (یکشنبه) در جشنواره شهید رجایی و رونمایی از پوستر کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست که در سالن همایش‌های این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه خصلت‌های شهیدان بزرگوار به خصوص شهیدان رجایی و باهنر چه بوده که ماندگار شدند، اظهار داشت: شهید رجایی در مدت کوتاه ریاست جمهوری خود کلید واژه‌هایی برجای گذاشت که باید سر لوحه ما در خدمات رسانی به مردم باشد.

سلاجقه ادامه داد: باید در هر جایگاهی هستیم به وظایف و تکالیفی که بر عهده داریم به خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شهدای ما با اخلاص و از خودگذشتگی در تاریخ ایران ماندگار شدند، گفت: امروز وظیفه ما خدمت بی منت و با اخلاص به ملت بزرگ ایران است.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه خداوند روح بلند و قلب پاک حاج قاسم را دیده بود و دنیای کفر او را به خوبی شناخت و ناخواسته او را به جهانیان نشان داد، اظهار کرد: حاج قاسم به دلیل اینکه قلب پاکی داشت در قلب مردم جای داشت و امروز سردار دل‌ها بهترین الگو برای ما است.

وی افزود: شهدا شمع‌های فروزانی هستند که نور می‌تابانند و باید بتوانیم راه را در میان ظلمات انتخاب کنیم.

سلاجقه تصریح کرد: دولت در راستای ساماندهی مسائل محیط زیست قدم‌های بلندی برداشته و در این راستا تلاش‌های فراوانی داشته است.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست از خانواده محیط زیست به عنوان قشری خدمتگزار به ایران و جامعه یاد کرد و اظهار داشت: محیط بانان این سازمان از قله دماوند تا دشت‌های مرکزی را در شرایط سخت از لحاظ تغییرات آب و هوایی مدیریت و حفاظت می‌کنند و در این راه شهید و هم جانباز تقدیم کرده‌اند اما با تمام سختی‌ها پای تمام وظایف خود به نحو مطلوب ایستاده‌اند.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم با کمک زیر مجموعه‌های خود در صدد ساماندهی محیط زیست کشور بوده و با دو کلیدواژه «مردمی» و «انقلابی» در تلاش برای خدمتگزاری به مردم و ترویج این فرهنگ است.

در پایان این مراسم ٧٠ نفر از مدیران و نیروهای سازمان محیط‌زیست در قالب جشنواره شهید رجایی معرفی و قدردانی شدند. همچنین در این مراسم رونمایی از پوستر و تمبر اولین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست صورت گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار