در جشنواره شهید رجایی و رونمایی از پوستر کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست؛

دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی: شهیدان رجایی و باهنر یادآور ارزش‌های اسلامی و مقام والای شهدا هستند

شکرآبی با بیان اینکه شهیدان رجابی و باهنر یادآور ارزش‌های اسلامی و مقام والای شهدا هستند، گفت: باید اخلاص و صداقت دولت شهیدان رجایی و باهنر را برای خدمت‌رسانی به مردم الگوی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۶۲۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ - 12November 2023

دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی: شهیدان رجایی و باهنر یادآور ارزش‌های اسلامی و مقام والای شهدا هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید علی‌اصغر حسینی شکرآبی» مسئول بازرسی و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز (یکشنبه) در جشنواره شهید رجایی و رونمایی از پوستر کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست که در سالن همایش‌های این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه شهیدان رجابی و باهنر یادآور ارزش‌های اسلامی و مقام والای شهدا هستند، اظهار داشت: باید اخلاص و صداقت دولت شهیدان رجایی و باهنر را برای خدمت رسانی به مردم الگوی خود قرار دهیم.

شکرآبی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌های سازمانی برای خدمتگذاری به مردم شکوفا شود، گفت: این‌ جشنواره فرصتی مناسب برای ایجاد فضایی رقابتی و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات سازمان می‌شود.

مسئول بازرسی و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: این جشنواره به منظور شناسایی و تجلیل از کارمندان نمونه و خدمات رسان به مردم و نهادینه کردن فرهنگ عملکرد بر اساس نقشه اصلاح نظام اداری است.

وی با بیان اینکه برای انتخاب منتخبین شاخصه‌ها در دو بخش عمومی و اختصاصی مدنظر قرار گرفت، اظهار کرد: برای انتخاب منتخبین ۱۵ شاخص مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار