در جشنواره شهید رجایی و رونمایی از پوستر کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست؛

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای بازنگاهی نسبت به سال گذشته است

لطیفی گفت: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای بازنگاهی نسبت به سال گذشته است تا خدماتی که در یک سال به مردم داده شده مورد ارزیابی قرار گرفته و در راستای تقویت آن‌ها تلاش شود.
کد خبر: ۶۲۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 12November 2023

جشنواره شهید رجایی فرصتی برای بازنگاهی نسبت به سال گذشته استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «میثم لطیفی» رییس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح امروز (یکشنبه) در جشنواره شهید رجایی و رونمایی از پوستر کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست که در سالن همایش‌های این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای بازنگاهی نسبت به سال گذشته است؛ در این‌ جشنواره خدماتی که در یک سال به مردم داده شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در راستای تقویت آن‌ها تلاش می‌شود.

لطیفی ادامه داد: جشنواره شهید رجایی بهانه‌ای است برای اینکه بدانیم در چه نقطه‌ای هستیم و باید به جایگاهی دست پیدا کنیم.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در دو سال گذشته سعی شده به این جشنواره به عنوان  یک رویداد نبینیم بلکه یک فرآیند بدانیم؛ سعی شده علاوه بر سازمان امور استخدامی دستگاه‌ها در ارزیابی کارمندان و مدیران خود ورود کنند.

وی با بیان اینکه دولت ماهانه ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای حقوق و دستمزد پرداخت می‌کند، افزود: باید بدانیم بهره‌وری ما در مقایسه با دستمزد‌ها تا چه حدی است.

لطیفی با تاکید بر اینکه ۳۰ دستگاه در ارزیابی ورود داشتند، گفت: امروز نمرات نظرسنجی هر دستگاه در سامانه دولت‌سنج وارد شده است و به صورت شفاف همگان می‌توانند آن را مشاهده کنند.  

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها