اجرای قصه‌گویی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب گل‌گهر سیرجان+ تصاویر

«فرزانه ایران‌نژاد» قصه‌گویی‌هایی را با موضوعات دفاع مقدس در سالن کودک و نوجوان سومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل‌گهر سیرجان اجرا کرد.
کد خبر: ۶۳۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ - 12November 2023

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از کرمان، چند روزی است که سومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل‌گهر سیرجان از توابع استان کرمان کار خود را آغاز کرده است. در این دوره نمایشگاه هم آثاری در حوزه ایثار و شهادت و ادبیات پایداری در این نمایشگاه به چشم می خورد.

نمایشگاه کتاب گل گهر با حضورحدود ۱۲۷ ناشر و ۳۷ هزار عنوان کتاب توسط شرکت گل گهر و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و نیز نمایشگاه مسئولیت های اجتماعی گل گهر با هدف ارائه توانمندی ها و اقدامات این حوزه برگزار شده است.

در حاشیه این نمایشگاه «فرزانه ایران نژاد»  به همت انجمن قصه گویی «زیر گنبد کبود» با قصه گویی با موضوعات دفاع مقدس در سالن کودک و نوجوان فضای نمایشگاه را به سمت سوی دفاع مقدس کشاند و کودکان و نوجوان پس از اتمام قصه گویی ترغیب می شدند برای خریدن کتاب های حوزه دفاع مقدس رجوع می کردند.

این نمایشگاه برای کتاب‌دوستان و اهالی فرهنگ‌دوست می‌توانند تا ۲۱ آبان‌ماه هر روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در مجموعه ورزشی امام علی(ع) از این دو نمایشگاه بازدید کرده و همچنین از ۴۰ درصد تخفیف ویژه در خرید کتاب استفاده کنند.

اجرای قصه گویی دفاع مقدسی در نمایشگاه کتاب گل گهر سیرجان

اجرای قصه گویی دفاع مقدسی در نمایشگاه کتاب گل گهر سیرجان

اجرای قصه گویی دفاع مقدسی در نمایشگاه کتاب گل گهر سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار