زخمی شدن ۲۹ اسرائیلی در عملیات جدید حزب‌الله

حداقل ۲۹ اسرائیلی در عملیات امروز حزب‌الله زخمی شدند و حال برخی از آن‌ها نامساعد است.
کد خبر: ۶۳۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ - 13November 2023

زخمی شدن ۲۹ اسرائیلی در عملیات جدید حزب‌اللهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه یدیعوت احرونوت اعلام کرد که در حملات متعدد امروز حزب‌الله لبنان ۲۹ اسرائیلی از جمله ۷ نظامی زخمی شده‌اند.

این در حالی است که ویدیو‌های منتشر شده نشان می‌دهد که تعدادی از صهیونیست‌ها به طور حتم کشته شده‌اند، اما ارتش صهیونیستی تا این لحظه خبری از کشته شدن آن‌ها را منتشر نکرده است.

ساعاتی پیش از این نیز، حزب‌الله لبنان در بیانیه از حمله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در مثلث «الطیحات- رویسه -العاصی» با سلاح مناسب و وارد کردن تلفات به نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه جدیدی اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت فلسطین، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز بعد از ظهر، مرکز تجمع نظامیان دشمن را در برکه ریشا با سلاح مناسبت هدف قرار دادند و تلفاتی به آن‌ها وارد کردند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه جدیدی اعلام کرد: در حمایت از مردم استوار غزه و حمایت از مقاومت شریف، رزمندگان مقاومت پادگان زرعیت را با توپخانه هدف قرار دادند.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم از شلیک چندین گلوله خمپاره از لبنان به سمت نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

همزمان صدای آژیر خطر در شلومی در فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل و شنیده شدن صدای انفجار‌های شدید خبر می‌دهند.

منابع خبری از اصابت موشک از جنوب لبنان به شهرک نهاریا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: در دوویو هشت نظامی و دو افسر کشته شده و شماری دیگر هم به دست نیرو‌های حزب‌الله زخمی شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار