جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

حزب‌الله لبنان اگر وارد جنگ حقیقی شود تل آویو را با خاک یکسان می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر گفت: جبهه مقاومت یمن هشت سال در زیر بمباران‌ها بود، اما امروز موشک روانه سرزمین‌های اشغالی می‌کند؛ امروز حزب الله مقتدر لبنان اگر وارد جنگ حقیقی شود تل آویو را با خاک یکسان می‌کند.
کد خبر: ۶۳۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 13November 2023

حزب الله مقتدر لبنان اگر وارد جنگ حقیقی شود تل آویو را با خاک یکسان می‌کند/ اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، حالت بازدارندگی دارد

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن حضرت زهرا (س) سپاه استان قزوین برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم اظهار داشت: دنیای اسلام از یک طرف به دلیل ایستادگی و مقاومت ملت مظلوم فلسطین و از درون متلاشی شدن یک نظام جعلی و برافراشته شدن پرچم اسلام در چهارگوشه دنیا که تصورش برای جهان سخت بود، دلشاد و خوشحال است، ولی از طرفی بحث غزه و فجایع رژیم صهیونیستی دل مسلمانان را جریحه دار کرده است.  

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: شاکله وجودی آمریکایی‌ها بر روی خون انسان‌ها شکل گرفته و انقلاب اسلامی به خوبی دشمنان خود را شناخته است. خیلی‌ها نمی‌دانند رژیم استکباری آمریکا بر روی خون و جنایت بنا شده و انگلیس که امروز جزو سرزمین اقماری و سرزمین اسکیمو‌ها بوده تمام آن‌ها را قتل عام کرده تا انگلیس کنونی بنا شود و استکبار از ده‌ها قرن پیش جز استثمار کاری نکرده و مولود این جنایتکاران که نقشه از نیل تا فرات را به آن‌ها دادند تا عملیاتی کرده و بسیاری از کشور‌های اسلامی را از بین ببرند «اسراییل» نامشروع است و لذا شاکله وجودی این فرزند نامشروع نیز بر کشتار و جنایت بنا شده است.  

وی ادامه داد: هر کاری که از دستشان بر می‌آمد انجام دادند تا بیروت را نیز تصرف کنند در جنگ شش روزه سه کشور عربی در مقابل رژیم اسراییل ایستادند؛ ولی هر سه کشور شکست خوردند.  

حجت‌الاسلام طیبی فر گفت: گمان نکنید اگر بچه‌های حماس و مقاومت ایستادگی نمی‌کردند این جنایات اسراییل اتفاق نمی‌افتاد؛ اصلا اینگونه نیست. بلکه اسراییل در این فکر بود که حماس به دلیل انجام عملیات‌های زیاد ضعیف شده و توانمندی مقابله ندارد، لذا اگر حماس این عملیات را انجام نمی‌داد آن‌ها این عملیات جنایتکارانه را اجرا می‌کردند که قابل پیش‌بینی نبود؛ ولی امروز می‌بینیم که حدود ۵۰۰ هزار نفر اسراییلی از سرزمین‌های اشغالی سفر کردند و دیگر قصد بازگشت به این مناطق را ندارند. 

حجت الاسلام طیبی‌فر طیبی‌فر ادامه داد: کشوری که مدعی ابرقدرتی دنیاست و پنجمین لشکر نیروی ارتش دنیا را در اختیار دارد یک جمع کوچکی به نام حماس و یک ملت محاصره شده بدون اسلحه و بدون امکانات را مورد تجاوز قرار می‌دهد و بمب‌های یک تنی بر سر آن‌ها می‌ریزد و هیچ تحقیری بالاتر از این وجود ندارد. 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: کسانی که به رژیم صهیونیستی تکیه کرده بودند مانند امارات و آذربایجان امروز فرو ریخته‌اند این شکست تنها شکست رژیم صهیونیستی نیست، شکست رژیم استکبار است؛ این پرچم‌هایی که در کشور‌های دیگر برافراشته شده فقط پرچم غزه نیست؛ در آمریکا جمعیت‌هایی تجمع می‌کنند که خود کارشناسان آمریکایی می‌گویند که تاکنون در این کشور سابقه نداشته است. در انگلستان جمعیت‌های بالای ۳۰۰ هزار نفر پرچم غزه را در دست می‌گیرند؛ این پرچم غزه پرچم؛ مقاومت، ایستادگی و اسلام است که در همه دنیا برافراشته شده است.

وی تصریح کرد: درست است که بیش از ده هزار نفر از مردم غزه شهید شده‌اند و نزدیک سی هزار زخمی و در مظلومیت کامل دارند زندگی می‌کنند؛ ولی جوانان فلسطینی می‌خواهند آقای خود باشند و سرزمین خود را پس بگیرند. 

حجت الاسلام طیبی فر ادامه داد: کسانی که دیروز می‌گفتند؛ باید با کدخدا ببندیم؛ چشمان خود را باز کنند و ببینند که کدخدا؛ کدام کدخدا ست از این‌ها چیزی جز جنایت صادر نشده و حضرت امام، رهبر و جوانان کشور آن‌ها را خوب شناخته‌اند این‌ها اگر بر کشوری مسلط یابند، باید تمام سرمایه آن مملکت را بربایند و بدزدند و یا سلطه کامل بر آن داشته باشند در غیر این صورت آن‌ها را قتل عام می‌کنند و جز این راهبردی ندارند. 

وی تصریح کرد: کسانی که می‌گفتند آمریکا با یک موشک تمام تجهیزات شما را می‌زند و این همه ادعا نکنید و بحث جنگ را مطرح می‌کردند؛ امروز می‌بینند که اگر آمریکا وارد درگیری شود این دست جمهوری اسلامی است که بلند است؛ جبهه مقاومت یمن هشت سال در زیر بمباران‌ها بود، اما امروز موشک روانه سرزمین‌های اشغالی می‌کند؛ امروز حزب الله مقتدر لبنان اگر وارد جنگ حقیقی شود تل آویو را با خاک یکسان می‌کند. 

این مسئول اضافه کرد: کسانی که دیروز می‌گفتند زمان زمان گفتگو است و زمان موشک نیست و اگر ژاپن و آلمان به جایی رسیده‌اند به خاطر این است که نیرو‌های نظامی را کنار گذاشته و خرج دفاع و اسلحه نمی‌کنند و ما باید دست از مقاومت برداریم؛ بیایند و ببینند اگر ضعیف شویم چه بلایی بر سرمان می‌آورند؛ آن موشک‌هایی که بر سر غزه می‌ریزند اگر می‌توانستند صد‌ها برابر بر سر ایران می‌ریختند. 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: امروز اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده که آن حالت بازدارندگی وجود دارد و دشمن از ورود به یک درگیری این چنینی می‌ترسد و امروز به برکت این توانمندی نمی‌توانند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کنند. 

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی شکست خورده است؛ شکست خورده به این معنا که شاید دوباره ضربه بزند و خسارت وارد کند؛ ولی نمی‌تواند فکر مقاومت را نابود کند و امکان ندارد، چون این فکر در تمام وجود آدم‌ها جاسازی شده است؛ طراحی کرده بودند که با عملیات‌هایی که انجام می‌دهند غزه را جزو سرزمین‌های اسلامی بکنند و یا تحویل کشور مصر بدهند و اخیراً هم طرح بین المللی کردن غزه را مطرح می‌کردند؛ ولی این شدنی نیست و این طوفان الاقصی پاسخی به این ظلم‌ها و جنایت‌هاست. 

حجت الاسلام طیبی‌فر متذکر شد: امروز جوانان فلسطینی بیدار شده‌اند و می‌خواهند سرزمین خود را پس بگیرند و ما امیدواریم این مجموعه مقاومت به پیروزی برسد و رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار