مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

مرزهای ایران منتهی الیه کشورهای اسلامی است

حجت‌‌الاسلام حسن‌زاده گفت: امروز به برکت مجاهدت‌های فرزندان این ملت، مرزهای جمهوری اسلامی منتهی الیه کشورهای اسلامی قرار گرفته‌ است.
کد خبر: ۶۳۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ - 13November 2023

مرزهای ایران منتهی الیه کشورهای اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در آئین تجلیل از برگزیدگان علمی شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های تربت حیدریه که امروز برگزار شد، اظهار داشت: رتبه علمی جمهوری اسلامی نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار فراتر و به کمتر از ۱۰ رسیده و این در حالی است که قبل از انقلاب چقدر تحقیر می‌شدیم و مراکز علمی و فنی ایران اجازه ورود به بسیاری از مباحث علمی و پژوهشی را نداشتند.

 
وی تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های علمی، ملت کشورمان و بخصوص فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارند و بسیاری از کشورهای دنیا از توان علمی جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی محور گفتمان عدالتخواهی در دنیا است، افزود: در کنار اخباری که دل هر انسان منصفی را به درد می‌آورد شبهاتی را نیز مطرح می‌کنند که چرا ایران از حماس و آمریکا از رژیم موقت صهیونیستی حمایت می‌کند و این درحالی است که یکی از ظلم‌هایی که در حق این کشور می‌شود همین مقایسه ایران با آمریکا است.
.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان داشت: امروز خون شهدای مظلوم غزه که تدوام خون شهدای انقلاب اسلامی است باعث شده تمام دنیا در مقابل صهیونیست‌ها صف‌آرایی کنند، جبهه حامیان فلسطین با محوریت ایران و حامیان صهیونیست‌ها با آمریکا شکل گرفته‌ است.
 
حسن‌زاده تصریح کرد امروز به برکت مجاهدت‌های فرزندان امت حزب‌الله، مرزهای جمهوری اسلامی منتهی الیه کشورهای اسلامی قرار گرفته‌ است.
 
وی تأکید کرد: تحولات آخرالزمامی ما را به بشارت رسول خدا (ص) امیدوار کرده و به فضل الهی با نابودی غده سرطانی رژیم موقت صهیونیستی زمینه ظهور آخرین ذخیره الهی فراهم شود.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار