نخستین فروشگاه تخصصی کتاب‌های عاشورایی افتتاح شد

نمایشگاه و فروشگاه تخصصی کتاب‌های عاشورایی «محیا» زیر نظر هیئت قرآنی احیا و ارائه‌کننده کتاب‌های گوناگون در زمینه قیام حضرت امام حسین (ع) و ادبیات آیینی و عاشورایی اداره می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ - 20December 2015

نخستین فروشگاه تخصصی کتاب‌های عاشورایی افتتاح شد

به گزارشگروه فرهنگ و هنر دفاع پرس نخستین فروشگاه تخصصی کتابهای عاشورایی با عنوان «محیا» با محوریت ادبیات آیینی و عاشورایی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی »سرچشمه» افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه فروشگاه کتابهای عاشورایی، چند تن از خطبا و وعاظ از جمله حججالاسلام سید قاسم شجاعی، سید مرتضی صالحی خوانساری و شیخ کاظم صدیقی به ایراد سخن پرداختند.
 
در آیین آغاز به کار این فروشگاه تخصصی کتاب «محیا»، چهرههایی از حججالاسلام چون ناصر نقویان، علی سرلک، سید مصطفی میرلوحی، سید عباس موسوی مطلق حضور داشتند که پس از افتتاح این مرکز به بازدید از آثار و کتابهای عرضه شده در آن پرداختند.
 
نمایشگاه و فروشگاه تخصصی کتابهای عاشورایی «محیا» زیر نظر هیئت قرآنی احیا و ارائهکننده کتابهای گوناگون در زمینه قیام حضرت امام حسین (ع) و ادبیات آیینی و عاشورایی اداره میشود. در این نمایشگاه و فروشگاه تلاش شده تا آثار منتشر شده در حوزه نهضت عاشورا جمعآوری و در یک محل برای دسترسی آسان به علاقهمندان قرار گیرد.
 
نمایشگاه و فروشگاه تخصصی کتابهای عاشورایی در محل یادمان شهدای هفتم تیر «سرچشمه» واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفیپور دایر است.

علاقهمندان میتوانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ به این فروشگاه مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها