کتاب‌های صوتی انتشارات مهرسا رونمایی می‌شوند

انتشارات مهرسا جشن رونمایی کتابهای صوتی خود را در باغ کتاب تهران برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۳۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ - 14November 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به مناسبت آغاز هفته کتاب، انتشارات مهرسا ناشر کتابهای کودک و نوجوان، مراسم رونمایی از کتاب‌های صوتی خود را پنجشنبه ۲۵ آبان در باغ کتاب تهران برگزار می‌کند.

این رویداد با عنوان «مهرسا برات قصه میگه» با مهمان‌های خاطره‌انگیزه قرار است لحظات شادی را برای کودکان و بزرگسالان خلق کند. «مصطفی رحماندوست» شاعر و نویسنده نام‌آشنای کودکان به همراه "مریم نشیبا" از گویندگان قدیمی و توانمند رادیو و گوینده برنامه رادیویی "شب بخیر کوچولو" که سابقه چند ده ساله در اجرای برنامه‌های کودک رادیو را در کارنامه کاری خود دارد، از مهمانان ویژه این جشن خواهند بود.

موسیقی، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، بازی، اوریگامی و اجرای نمایشی و صوتی کتاب‌های کودک به همراه اهدای هدایای یادبود از برنامه‌های جذاب و شادی است که برای کودکان در این جشن رونمایی در نظر گرفته شده است.

کتاب‌های صوتی انتشارات مهرسا رونمایی می‌شوند

حضور در این جشن برای عموم آزاد و رایگان است. علاقمندان می‌توانند برای حضور در این مراسم روز پنجشنبه ۲۵ آبان از ساعت ۱۵ به صحن اصلی ( درب ورودی اصلی) باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی مراجعه کنند.

ضمن این که در صورت تمایل برای حضور در این جشن می‌توانید با مراجعه به لینک https://mehrsa.org/mehrsa-story.htl ثبت نام کنید و روز جشن به راحتی در مراسم شرکت کنید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها