برگزاری یادواره شهدای موسسه فرهنگی هنری خراسان در مشهد

یادواره شهیدان موسسه فرهنگی هنری خراسان «سید محمود سیدی»، «محمدرضا امانی» و «جواد جهانی» امروز (چهارشنبه) در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ - 15November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن هفتمین سالگرد شهادت «جواد جهانی» مسئول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون، یادواره شهیدان موسسه فرهنگی هنری خراسان «سید محمود سیدی»، «محمدرضا امانی» و «جواد جهانی» امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ترافیک مشهد واقع در بلوار دانشجو- دانشجوی ۲۹ برگزار می‌شود.

در این مراسم جمعی از یادگاران دفاع مقدس و جبهه مقاومت حماسه‌آفرینی‌های این شهدای والامقام را روایت می‌کنند.

«محمدرضا امانی» متولد ۱۳۴۷ در شهرستان شیروان متولد و چند سالی در عرصه رسانه‌ای آن خطه فعالیت داشت و ۲۵ دی ۱۳۶۵ در آغاز شور و نشاط جوانی در عملیات «کربلای ۵» منطقه شلمچه شاهد شهادت را در آغوش کشید.

«سید محمود سیدی» هفتم اردیبهشت ۱۳۳۷ در روستای کارغش از توابع شهرستان مشهد به دنیا آمد و سرانجام چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات «کربلای ۴» در جزیره بوارین به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از ۱۲ سال، تفحص و به میهن اسلامی بازگشت و در بهشت رضا به خاک سپرده شد.

فرمانده مدافع حرم «جواد جهانی» مسئول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون هفتم دی ۱۳۶۸ در مشهد متولد شدند و ۲۲ آبان ۱۳۹۵ به‌همراه «حسین هریری» و «محمدحسین بشیری» در حین خنثی‌سازی تله‌های انفجاری در «حلب» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

برگزاری یادواره شهدای موسسه فرهنگی هنری خراسان در مشهد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار