در شبکه 2 ببینید

جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در ویژه برنامه «بشارت»

به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، ویژه‌برنامه «بشارت» با اجرای نیما کرمی و زینب زارعی امشب 29 آذر از شبکه 2 روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۶۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ - 20December 2015

جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در ویژه برنامه «بشارت»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، این ویژهبرنامه در جشن هزار و صدوهفتاد و هفتمین سال امامت حضرت مهدی(عج) با حضور بازیگران، ورزشکاران و خوانندهها مهمان مخاطبان خواهد بود.

در برنامه امشب داریوش ارجمند، میرطاهری مظلومی به همراه خانوادهاش، امیرحسین فشنگچی و محمد خانزاده بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس با  حضور در برنامه بشارت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) را جشن میگیرند.
 
در این ویژهبرنامه، حجتالاسلام والمسلمین سنگسری بهعنوان کارشناس مذهبی پیرامون امامت حضرت مهدی(عج) با بینندگان گفتگو میکند.
 
 اجرای ترانه توسط حجت اشرفزاده و هومن پور ابراهیم و شعرخوانی محمدرضا ذاکر و علی آقاسی دو شاعر جوان از بخشهای دیگر ویژه برنامه است.
 
برنامه «بشارت» که بهطور ویژه و به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) پخش میشود میزبان جمعی از خادمین مسجد جمکران و همچنین طراح ضریح امام حسن عسکری(ع) است که با حضور خود در برنامه حال و هوایی متفاوت را ایجاد خواهند کرد.
 
همچنین این برنامه به مناسبت این روز مسابقه پیامکی نیز خواهد داشت.
 
برنامه «بشارت» به تهیه کنندگی امیر حسین شرافتی و محمد نبهان، کاری است از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما که ساعت 23:10 بهصورت مستقیم از این شبکه پخش میشود.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار