درگفت‌وگو با امیر سرتیپ دوم خداداد فلاح مطرح شد؛

رژیم اسرائیل؛ بازنده‌ی همه عرصه‌ها

معاون سیاسی ارتش در مصاحبه با رادیو مقاومت یادآوری کرد که کشتن زنان و کودکان بی دفاع در میدان غزه ابدا پیروزی نظامی و سیاسی برای رژیم صهیونیستی محسوب نمی‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 15November 2023

رژیم اسرائیل؛ بازنده‌ی همه عرصه‌هابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خداداد فلاح در مصاحبه با برنامه «مقاومت بودن مرز» اظهار داشت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با تانک و نفر بر جنگی با رزمندگان حماس پیش برد و دست برتر با حماس است، چون در جنگ شهری تسلیحاتی مثل تانک و نفر بر قدرت مانور آنچنانی ندارند و پیاده نظامی که به شهر اشرف دارد، دست برتر را نیز داراست.

وی از عدم اشراف اطلاعاتی صهیونیست‌ها سخن گفت و افزود: صهیونیست‌ها در دو مرحله شکست اطلاعاتی خوردند؛ هم قبل و هم بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و به دلیل عدم این اشراف بر میدان نبرد شکست می‌خورند، چون از مواضع و تونل‌های حماس اطلاعاتی ندارند و گاهی ادعا دارند به این تونل‌ها دست یافتیم که اگر این چنین بود صد باره آن را رسانه‌ای می‌کردند.

امیر سرتیپ دوم فلاح ادامه داد: دست برتر رزمندگان حماس همین تونل‌ها و نبرد شهری است و عامل دیگر نیز که باید بدان اشاره کنیم ایمان و اراده‌ای است که در رزمندگان مقاومت می‌باشد و در این بین فردی پیروز است که اراده و تاب آوری بیشتری را داراست و قطعا رژیم صهیونیستی فاقد این اراده است و دچار شکست‌های سنگینی هم شده اند.

وی با اشاره به نبرد ۱۷ روزه زمینی رژیم صهیونیستی تاکید کرد آن‌ها هنوز به اهداف نرسیدند و در این عرصه شکست خورده اند و از طرفی کشتن انسان‌های بی دفاع وبی گناه و زن و کودک پیروزی محسوب نمی‌شود و پیروزی در میدان نبرد است که از آن حماس می‌باشد.

معاون سیاسی ارتش اضافه کرد: امروز شاهد دوران بی نظیری از حمایت‌های جهانی از آرمان فلسطین هستیم که در۷ دهه گذشته شاهد چنین دستاوردی نبودیم که این هم ناشی از نقش رسانه است؛ هرچند آن‌ها دست برتر رسانه‌ای را دارند، اما حماس با فناوری‌هایی که در اختیار داشت و پیوست رسانه‌ای که از عملیات طوفان الاقصی شروع کرد، دیگران نیز به پوشش رسانه‌ای کمک کردند که منجر به بیداری و آگاهی بخشی برای افکار عمومی دنیا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این فشار‌های جهانی بر رژیم صهیونیستی بی تاثیر نبوده است و از طرفی شاهد فشار‌های داخلی این رژیم نیز هستیم و لذا عقب نشینی‌هایی را می‌بینیم که موجب شده است سران رژیم صهیونیستی از مواضعی که داشتند عقب نشینی نمایند.

امیر سرتیپ دوم فلاح همچنین از ظرفیت میدانی یاد کرد و افزود: از نظر روانی و از ابتدا گسست میان فرماندهان رژیم صهیونیستی محسوس بود و برخی فرماندهان آن‌ها می‌گفتند پیروزی برای ما نامشخص است و از این رو شکاف از درون برای این رژیم وجود دارد.

گفتنی است؛ شما مخاطبان ارجمند رادیو مقاومت می‌توانید این شبکه رادیویی را روی موج اف ام ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز و یا از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا دنبال کنید.

منیع: رادیو مقاومت

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار