در یادواره ملی شهدای دانشجوی مدافع امنیت مطرح شد؛

فرمانده جبهه مقاومت: «اخلاص» پیروزی نهضت اسلام‌خواهانه مردم ایران را رقم زد/ رزمندگان حماس هنوز از تمام توان خود استفاده نکرده‌اند

سردار نوعی‌اقدم گفت: از همان ابتدا این اخلاص بود که نهضت اسلام‌خواهانه مردم ایران را علیه طاغوت وابسته غرب و شرق به پیروزی رساند.
کد خبر: ۶۳۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ - 15November 2023

فرمانده جبهه مقاومت: «اخلاص» پیروزی نهضت اسلام‌خواهانه مردم ایران را رقم زد/ رزمندگان حماس هنوز از تمام توان خود استفاده نکرده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، اولین یادواره ملی شهدای دانشجوی مدافع امنیت کشور، با حضور سردار «رحیم نوعی‌اقدم» از فرماندهان جبهه مقاومت، «هادی قاسمی» مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و جمع پرشور دانشجویان دانشگاه‌های استان امروز در سالن ۲۲ بهمن دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

سردار نوعی‌اقدم در این مراسم اظهار داشت: از همان ابتدا و از سال ۱۳۵۷، این اخلاص بود که نهضت اسلام‌خواهانه مردم ایران را علیه طاغوت وابسته غرب و شرق به پیروزی رساند و اگرچه در آن زمان، انقلاب‌دزدی مرسوم بود و همه جنبش‌های آزادی‌‎خواهانه علیه غرب یا شرق به طرف مقابل می‌گرویدند، اما امام خمینی (ره) ایستاد و از این نهضت دفاع کرد تا اولین جریان کاملاً استقلال‎طلبانه شکل بگیرد.

وی افزود: ادبیات «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، همه اتوریته و هیمنه آمریکا را درهم کوبید. تا پیش از این، وجهه ابرقدرتی آمریکا در همه عالم برقرار بود و هیچ‌کس جرئت سرپیچی نداشت تا اینکه ملت ایران اراده کرد خواست خدا را در این خاک پاک برپا کند و دین را بر همه امور برتری بدهد. برای این هم هزینه‌های گزافی داده شد، اما هرگز پشیمان نیستیم و این پرچم همچنان برافراشته خواهد ماند.

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: همه آن‌هایی هم که خدا را رها کردند و کدخدا را چسبیدند، جز افزودن بر مشکلات دستاوردی نداشتند، زیرا ۴۴ سال است آن‌چه ما خواستیم شده، اما آن‌چه دشمن خواسته است، محقق نشده و استمرار این خودکفایی درگرو همین استقلال است.

نوعی‌اقدم بیان داشت: پس از آن که آگاه شدند نمی‌توانند در برابر اراده این ملت بایستند، سگ هارشان در منطقه را رها کردند و صهیونیست‌ها را به جان ملت‌های مسلمان انداختند، اما بازهم این تدبیر امام راحل بود که حزب‌الله به‌عنوان یک مکتب و طرز فکر در منطقه مطرح شود و کار به جایی برسد که امروز هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند حزب‌الله لبنان را خلع سلاح کند.

آفند؛ بهترین پدافند است

فرمانده سابق قرارگاه حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: پیش از جنگ ۳۳ روزه به ما گفتند تانک‌های اسرائیلی غیرقابل‌انهدام است و سربازان صهیونیست شکست‌ناپذیر هستند، اما ما خودمان را باور کردیم و آن‌طور شد که تاریخ گواهی می‌دهد. البته همه این را بدانند که این ما بودیم که آن چاله را کندیم، آن موشک ضدزره را به رزمنده حزب‎الله دادیم، آن ندای تکبیر را گفتیم، آن فرمان آتش را صادر کردیم و تصویر سوختن مرکاوا‌های اسرائیلی را در رسانه‌های جهان پخش کردیم. ما این را در دفاع مقدس نیز ثابت کردیم و نشان دادیم همیشه آن چیزی می‌شود که الله می‌خواهد. در فلسطین نیز همین‌طور خواهد شد و در نهایت، خواست خدا و نایب برحق امام زمان (عج) مسلط می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به ما پیام دادند. خودشان می‌گویند که ترور شهید سلیمانی عمل اشتباهی بود، زیرا تا آن زمان فقط در منطقه با قاسم سلیمانی روبه‌رو بودند، اما اکنون در کل عالم با شهید سلیمانی مواجه هستند. دکترین مقاومت باور دارد که بهترین پدافند، آفند است و بهترین دفاع، حمله است. اکنون زمان آن فرارسیده که اعلام کنیم ایران اسلامی هرگز در این جنگ وارد میدان نخواهد شد، زیرا رزمندگان قسام خودشان هنوز از همه داشته‌های خود استفاده نکرده‌اند و اگر هم همه قسام درگیر شود، نوبت به حزب‌الله می‌رسد که اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها