در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت مشهد مطرح شد؛

حجت الاسلام پناهیان: اغتشاشات سال گذشته با پشتیبانی رژیم صهیونیستی شکل گرفت

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدای امنیت بسیار مظلوم بودند و اکنون به برکت خون آن‌ها فتنه پایان یافت و سرمنشأ توطئه‌هایی که جوانان ایران اسلامی را در خیابان به شهادت می‌رساند، در حال زوال است.
کد خبر: ۶۳۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ - 16November 2023

حجت‌‌الاسلام پناهیان: اغتشاشات سال گذشته با پشتیبانی رژیم صهیونیستی شکل گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در اولین سالگرد شهادت بسیجیان مدافع امنیت «رسول دوست‌محمدی»، «حسن براتی»، «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» تجمع پرشور هزاران نفر از مردم مشهدالرضا عصر امروز با حضور خانواده‌های شهدای امنیت در مقتل شهیدان رضازاده و زینال‌زاده واقع در تقاطع شهید کریمی و حر عاملی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: شهدای امنیت بسیار مظلوم بودند و اکنون به برکت خون آن‌ها فتنه پایان یافت و سرمنشأ توطئه‌هایی که جوانان ایران اسلامی را در خیابان به شهادت می‌رساند، در حال زوال است.

وی افزود: منشا فتنه پاییز سال گذشته رژیم صهیونیستی بود و این روزها از آن فتنه و هرزگی‌ها بواسطه ضربه سنگین که از سوی مجاهدان فلسطینی‌ها به آن‌ها وارد شده دیگر خبری نیست.

پناهیان محل شهادت مدافعان امنیت را همانند مسجد مقدس دانست و خاطرنشان کرد: تجمع حاضر برای چهار شهید امنیت مشهد و در حقیقت چهار شهید ترور پاییز سال گذشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: امروز مردم شهیدپرور در این مکان گرد هم آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که مردم خطه خراسان و مشهد هیچگاه اجازه نخواهند داد که دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهانه‌های واهی در کشور اغتشاش ایجاد کنند و اگر فتنه‌ای کشور را تهدید کند تا آخرین قطره خون خود برای دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌ایستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار