نماینده ولی فقیه در کردستان:

مطالب و اتفاقات روز با زبان شعر بیان شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه نسل جوان با اتفاقات اخیر و اوضاع فلسطین آشنا شوند، گفت: مطالب و اتفاقات روز با زبان شعر بیان شود چرا که تاثیرات چندبرابری خواهد داشت.
کد خبر: ۶۳۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 16November 2023

مطالب و اتفاقات روز با زبان شعر بیان شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع غزه و با عنوان «عصر شعر غزه» ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات شهدا و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: کبر و استکبار در دنیا یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است، باید این واقعیات را برای جامعه تبیین کرد و امیدواریم دشمنان انسانیت هر چه زودتر نابود شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۴ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند، عنوان کرد: تبیین این اتفاق در اشعار خارج از احساسات در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: مطالب و اتفاقات روز با زبان شعر بیان شود چراکه تاثیرات چندبرابری خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه لذتی که از اشعار و دکلمه برده می‌شود از سخنرانی بیشتر است، گفت: این راه ادامه و مطالعات و تولید محتوا بیشتر و سعی شود این محافل در مدارس و دانشگاه‌ها بیشتر برگزار شود چرا که نسل جوان بسیار نیازمندند که با اتفاقات اخیر و اوضاع فلسطین آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر تداوم برگزاری این مراسمات تاکید کرد و یادآور شد: برگزاری این محافل مناسبتی نشود بلکه به روز و پویاتر شده و کتاب، مجله و ویژه‌نامه‌ای در این راستا تهیه و چاپ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها